Ik denk dat het beste is om nu onze wilde plannen voor een tweede meeting even te laten rusten, als as woensdag álle modellen bekend zijn enz, zou er een nieuw topic geopend kunnen worden, voor mijzelf geef ik de voorkeur om het dan in juni te doen, nog wat ver weg, maar we hebben toch eerst 1april, en dan is het in juni vast nog mooier weer (daarbij zit ik in 5 havo, en heb in mei mn eindexamen, en in april nog een meeting gepland )
Er zijn ook meerdere mensen die fotografenmeetings organiseren op de Soesterduinen, zoals Tessa (Gothic_TeZZy) en ik. Het is de bedoeling om ook in het voorjaar weer een meeting te doen. Als ze te kort op elkaar gepland worden krijgen we ook weer problemen met te weinig modellen en/of fotografen..
Ja, deze is al in april, dus juni is dan 2 maanden verder, ik denk dat dat net mooi is ? Afijn, zoals ik zei, nu even afwachten wat de modellen worden, dan kunnen we over een eventuele vervolgmeeting altijd nog praten
& ik weet stiekem al een beetje welke het zullen zijn(de eerste 5 ) alleen nog even overleg met Timo & Nina
Ja, maar stel dat wij in mei een meeting doen is dat te snel op elkaar, dat is ook niet bedoeling lijkt mij. Niet om jullie het te verbieden maar het zou gewoon jammer zijn als wij een andere locatie moeten gaan zoeken of geen meetings meer kunnen organiseren.
En hou er ook rekening mee dat in juni ook in Gelderland de fotoshoot word gehouden, je komt aardig in de knoei dan, aangezien er hier vele mensen voor beide topics opgegeven hebben.
@Sandra: Niets aan te doen, maar wil wel eens keertje mee met HPE. Daar hoor ik altijd wat mensen over enzo. Nu ben ik erg nieuwsgierig. En nu sta jij hoger op de reservelijst en kun je mss alsnog mee.
horsieslii
Geplaatst: 21-01-12 19:45
horsieslii schreef:
Hier trouwens iemand die nog vervoer zoekt.. ik weet niet wie er nog een plekje vrij heeft in de auto?
obelix
Geplaatst: 21-01-12 19:51
Laraax schreef:
Obelix, als je m nu nog mailt, kan ik m nog wel verwerken
HAAHAHAHA! Ik heb vandaag een schimmel gereden! Maar de eigenaresse was haar tuig vergeten, dus moest ik die van mezelf gebruiken. Geen groot probleem, pas toch allemaal ahah. Maar mijn hoofdstel een nieuwe, net uit de olie... Dus 3x raden! Heel die kop zat onder met zwarte lijnen! Zag er echt prachtig uit