@Aniek, Sharon en Merel: Zullen we dan om 0745u wegrijden vanaf mijn huis? Dan zijn we ongeveer 0845u - 0900u op station Amersfoort-Schothorst en bijna 1,5u later op onze eindbestemming.
Ook ik ben van de partij met Wellbrow Tommy. Zin in! Ik zag de vraag staan of er ook iemand met iets speciaals was. Ik heb niet iets heel speciaals, maar ik kan wel mijn jurk en portugees tuig meenemen als mensen dat leuk vinden. Zie foto.
Ja leuk! Vernon! Dat Portugese staat Tommie goed .
Soeske, hier thuis kan ik de foto wel zien. Dus de website waar je de foto had ge-upload zal wel geblokkeerd zijn op mijn werk... Ach ja.
Richard, is prima, dus ik kom naar Station Schothorst? Niet naar station Vathorst?
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-12 13:19
Modellen Let op! vandaag is de laatste dag dat je je voorkeur aan kunt geven voor de middag of ochtend groep: http://horsephotoevents.nl/forum/viewto ... ?f=32&t=71 geef je je voorkeur vandaag niet aan? dan word je gewoon willekeurig ingepland.
Alle Fotografen en Modellen ontvangen dit weekend een mail met alle benodigde informatie voor de HPE van 4 maart 2012.
Heb der zin in! Trailer en auto geregeld, heb ook mooi halster (leer) en verder qua rij fotos maar even kijken qua kleding
marjan1986
Geplaatst: 24-02-12 20:58
Iemand tips voor mij wat ik kan doen? Kwa kleding van mezelf en harnachement pown? Of heeft iemand maybe iets wat leuk is voor fjord? Neem het portugeese hoofdstel wel mee!!
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 24-02-12 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb zwart dressuurzadel, hoofdstel met gecombineerde neusriem, hoofdstel met Mexicaanse neusriem en bling op neusriem, Portugees hoofdstel, kwa dekjes van alles, wit, cyan, oranje,bruin, grijs met roze bies, lichtroze. Kwa kleding eigenlijk alleen bruin... Of wedstrijd tenue.
Had de vraag ook al op t andere forum gesteld, maar hier ook nog maar ff. Ik zit te twijfelen of ik Champs ga invlechten (roosjes), dus ik laat t aan de fotografen over, wat willen jullie t liefst?