He bah, ik kom ook even pret bederven, maar ook ik moet me afmelden, ik ben echt helemaal niet lekker, griep hangt hier in de lucht denk ik... Ik wens iedereen in iedergeval heel erg veel plezier en ik hoop op mooie foto's van iedereen!
Wij gaan zo gewoon rijden, eerst op het station vriendin ophalen en dan richting canadameer Beterschap Roxxie!
Ik kan iig nog het raam uit kijken En uitzonderlijk genoeg zie ik de overburen wel, die zitten toch nog een heel eind verderop
Ik wens jullie vandaag ook veel plezier met jullie meeting. Ik ga vandaag naar de meeting in Soestduinen.
Bagheera_206 schreef:Ik wens jullie vandaag ook veel plezier met jullie meeting. Ik ga vandaag naar de meeting in Soestduinen. jij ook!! Have fun
Ja... erg jammer van de afmeldingen. De mist trekt hier ook al op.Ik zit bij de middag ploeg, ik zorg dat ik om 12:45 voor bij het parkeer terrein ben, goed?
over 5 min ga ik naar stal hoop echt dat mn paard op de trailer gaat. anders weten jullie wat er aan de hand is als ik te laat kom.