Broodjes vind ik prima, en dan gewoon allerlei spulletjes wat je erin kan doen.. Eiersalade zelf maken is supermakkelijk en lekker Lekker soepje erbij en daar is uw maaltijd. En natuurlijk sorbetijs! Nom nom!
Invisible
Geplaatst: 09-06-12 14:02
Ja en ik ken een super lekkere couscoussalade met tonijn. En een quiche met geitenkaas alleen daar zit slagroom in, ff wat anders op verzinnen.
Couscoussalade Ik maak hem met couscous, rozijnen, feta, paprika, tomaat, komkommer, zongedroogde tomaten, olijven, bosuitjes en verse munt. Dressing van olijfolie met citroensap.
Ninaka
Geplaatst: 09-06-12 19:22
Die broodjestafel die je vorige keer had samengesteld vond ik heerlijk. Dus gewoon "simpel" kan ook hoor.
Mag ik nog een verzoek neerleggen om in een eventuele salade geen ui of paprika te doen? Dat lust ik niet. Bosuitjes dan weer wel
Broodjes is goed hoor!! Dat was erg lekker vorige keer!! En mag ik dan een verzoek doen om geen tomaat in een eventuele salade te doen?
Ik rij trouwens vanuit Spijk, dus Mar ik weet niet of jij vanuit Hoogvliet gaat? Anders zouden we misschien kunnen carpoolen? Ik ben rond half vijf/kwart voor vijf klaar hier in Spijk.
Even offtopic: Judith, wat heb jij eigenlijk een bakbeest van een paard zeg
judith_irene
Geplaatst: 15-06-12 19:47
Hoe kom je daar nou weer bij . Irene is gewoon een erg makkelijk model paard, als ze opzij springt zit je er nog steeds boven Ze lijkt groter dan ze is hoor
x_spekkie_x
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-12 20:26
Magrathea schreef:
Even offtopic: Judith, wat heb jij eigenlijk een bakbeest van een paard zeg
Ik ben meteen even in Judith's profiel gaan spieken en ik moest heel hard lachen Op een of andere manier dacht ik dat Judith een quarterachtige pony had