alleen aranel nu toch? maar dat wist ze nog niet zeker ivm oplossing voor de voetjes van haar honden
woollieh
Geplaatst: 03-02-12 22:23
Ik ga het jammer genoeg echt niet redden ivm met een andere shoot.. Helaas, ik baal er echt van; had het graag gewild om te kunnen oefenen etc, maar anders komen we in tijdnood met de andere shoot, dat is ook niet de bedoeling..
op de vorige pagina staat een lijstje maar aranel en woolieh gaan niet mee.. dus die kunnen eraf.. tenminste aranel nog ovb en nicole ovb
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 22:26
Ik meld me idd definitief af helaas.. Schoentjes worden 'm ook niet en ze heeft echt pijn in die sneeuw. Dus jammer jammer, maar ik wens jullie natuurlijk veel plezier!!
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 22:27
Voor mij hoeft er geen schema.. Ik denk dat we de honden gewoon omstebeurt even moeten laten poseren en tussendoor wandelen om een beetje warm te blijven. En onder het wandelen misschien leuke speelfoto's en niet geposeerde foto's? Is ook altijd mooi als ze ineens wat zien lopen ofzo..
Wat een droppie.. Hihi mijn bob is niet de knapste, maar voor mij wel de liefste!
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 23:00
Heb jij een studio? Gaaf.. dat wil ik ook. Heb het pas wel met een deken als achtergrond geprobeerd..
Buiten
Binnen, te weinig licht.
Twilight
Geplaatst: 03-02-12 23:00
ik doe mijn thermolegging aan, met daaronder paardrijsokken daarover een goede spijkerbroek, dan een thermoshirt, dikke trui, me warmste jas met me charmanste hoed en sjaal en handschoenen en dan wandelschoenen met boterham zakjes hahaha.
jep ik heb een studio bevalt me echt kost wat maar dan heb je wat.. als je dat witte doek iets strakker had getrokken had je het verschil bijna niet gezien de binnenfoto is idd te donker en ruizig misschien een bureau lamp gebruiken? zo ben ik ook begonnen