Hopelijk word het goed weer maar zo als het er nu uitziet denk ik dat we het moeten verplaatsen:(. Heb zelf nog een nieuwe sneller sd kaartje gekocht haha. Maar ze voorspellen zelfs voor vrijdag een van de zwaarste stormen sins een hele lange tijd windkracht 10 a 11. Is wel niet zondag maar meestal duurt dat wel een paar dagen (slecht weer dan)
Ik hoop wel dat het gebied daar niet te lijden heeft onder al dat water en wind geweld, zou zonde zijn als het daar ook een drassige bende is zondag.....
Gaat het nog gewoon door zondag of is er toch nog een kans dat het wordt verzet? Volgens mij wordt het weer niet zo heel slecht, alleen koud. Ik blijf het wel in de gaten houden, mocht er iets veranderen..
Meiden,moet me helaas afmelden met mijn pupsel Riley ,moet onverwacht invallen voor een zieke collega(die op haar beurt ook voor mij klaar staat) Vind het vreselijk jammer,want had graag mooie foto's willen hebben van mijn nieuwe aanwinst. Ik houd in ieder geval eventuele nieuwe meetingen in de gaten en ben dan graag van de partij. Ik hoop voor jullie allemaal een geweldige dag,die hopelijk mooi droog blijft,beetje zon erbij ..... Heel veel plezier en hopelijk tot gauw,
Ik moet me helaas ook afmelden. Ben zelf al een paar dagen echt niet fit maar nu heeft Chico ook nog eens een ontsstoken oog. Aangezien hij dit vaker heeft weet ik gewoon dat dat voor zondag niet beter is en als er wind staat in combinatie met dat stuifzand, is ook niet echt bevoorderlijk! Als het verzet wordt is het allemaal geen probleem.