ik heb er 2, maar gebruik er eigenlijk geen 1 meer aangezien lisa niet op haar rug wil liggen dus 1 kan wel weg.
Anoniem
Geplaatst: 17-11-11 22:48
Nathalie schreef:
Hahah ik ben echt te goed, ik overleg altijd alles hahah en anders vertel ik het iig wel, als ik wat gekocht heb zonder het van te voren te zeggen.
Vertellen achteraf doe ik ook hoor. Maar overleg niet alles vooraf
PieterBel
Geplaatst: 18-11-11 09:16
Ik heb hier zakken vol met kleding van [***] en [***]. vanmiddag een doos in orde maken voor vonneke. Ik heb trouwens nog een spijkerjasje en paarse bodywarmer van vingino allebei. Maat 86/92 Veel Noppies kleding maat 80/86 lig steuntje voor in bad. een poppenwagen (geen buggy maar echt een kinderwagen model) nath wilde jij die uggs pantoffels nog? skipak paars name it 74 little people garage (niet de hele hoge maar 2 verdiepingen)
Vonneke ik heb een blauwe little company slaapzak 4 seizoenen van [***], maat 0-12mnd maar hij is te klein. Interesse? 20 euro kan ik m meenemen, Was 65 euro volgens mij.
Als iemand iets specifieks zoek, geef maar een gil. Zoveel liggen hier..
ps Mandy ik gebruik voor mezelf en kids badolie van Zwitsal, weet niet of je er al iemand voor had. Verder kijken ik nog even voor spul voor Lisa.