Ik zal zaterdagavond anders wel even kijken, hier postten en als de knoop is doorgehakt doe ik wel even een massa sms rond laten gaan .
goldy007
Geplaatst: 12-08-11 07:58
Booooo schreef:
Cindy, waarom zit je in het gips? Kan je nog wel op de foto
Ik heb al een paar maanden last van mijn pols en nu blijkt het een dubbele peesontsteking te zijn. Zit dus in een gips spalk nu. Krijg volgende maand 2 spuiten en moet rust! Haha ik heb een peesblessure!! Ga steeds meer op een paard lijken! Maar ik kan wel op de foto hoor!! Maar ze voorspellen niet veel goeds voor zondag met het weer.
mee eens! maareee.. ik kan ze niet wassen :S heb nu nog 1 uur en kan ze morgen niet op stal hebben.. ik kan dus alleen zondag wat plekjes wegwassen *duimt dat hij niet helemaaal smerig is * word prio wel gewassen?
tuurlijk issie niet smerig speciaal voor baasje lief blijft tie 1x brand schoon! ( dacht tie van mij ook net gewassen en ging er een beschermlaag over heen! )
sMieke
Geplaatst: 12-08-11 17:00
tja stom om te denken dat mijn varkentje schoon blijft. sorry mensen ik kom met een smerig paard. misschien heeftie nog een goeie kant...hmm.. nee dat is ook stom om te denken
Ach dr is daar water zat! Even de smerigste plekken weg schrobben met een borstel, neem voor de zekerheid een flesje shampoo mee ofzo Enne, regelen we iets of wat van een jerrycan met kraanwater, of laat je de dames uit die sloot drinken eef?