Hier zijn de meeste boodschappen ook al gehaald. Lekker puur hollands . Morgen ff kokkerellen
_Noor
Geplaatst: 08-07-11 17:06
Ik ga even kijken voor een alternatief recept voor de High tea. In de witte chocolade cheese-cake moeten een paar ingrediënten waar ze hier op platteland nog nooit van hebben gehoord
Lekker eigengemaakte gehakballetjes (Vind Jeroen erg lekker . en gevulde eitjes á la Dienke . Past misschien niet helemaal bij 'High Tea' achtig, maar het is wel lekker. Wij zijn nm beide niet echt van de 'luxere' hapjes
Ja Dienke en Jeroen, Geert rijd heen en als het mij een beetje te doen lijkt rij ik terug. Anders rijd Geert ook terug maar die drinkt liever een biertje
Mendy dat ligt aan Jeroen en Dienke, hoelaat hun er weer zijn van de ETR.
jipje_niekje
Geplaatst: 09-07-11 00:00
Ik moet me helaas afmelden
Jipje en ik zijn gevraagd om samen met de smid mee te werken aan een film die zondag wordt opgenomen in Deventer. Gaat om een film die gaat over het leven in 1800 en hoe bepaalde beroepen toen werden beoefend ofzo Smid is daarvoor gevraagd en vroeg of Jipje en ik mee konden, zijn eigen paarden zijn niet braaf genoeg Ga het helaas niet redden om daarna nog richting Lau te gaan......
@ marijke: ik schat dat wij rond 2 uur, uiterlijk half 3 wel startklaar zijn (en jij kunt wel terug rijden hoor ) ik reken op geert met biertjes drinken
hahahaha Jeroen komt goed. Dienke heeft mijn nr wel. Moeten we jullie dan oppikken bij Dienke der ouders? Bel maar als jullie bijna klaar zijn dan komen we die kant op. Ik ga uit van 14.00!! Anders zijn we zo laat bij Laura.
Mendy dan zijn we iets voor 15.00 bij jou. Hoelang zou het nog rijden zijn vanaf jou?
Marijke, We zijn bij Jeroen in Diepenheim. Zouden jullie daar ook langs kunnen rijden? Is 5min van jullie vandaan. We gaan iig zo snel mogelijk weg van de ETR. Probeer mooi op tijd klaar te zijn! Heb jij het adres al? En evt telefoonnummer van Laura (al denk ik dat Jeroen 'm wel heeft )
muts_marijke
Geplaatst: 09-07-11 10:08
Is goed Dienke, heb alleen geen idee waar dat is, maar mijn grote vriend de tomtom gaat mee dus als we jullie niet kunnen vinden is Laura's huis vinden helemaal onmogelijk
Dat liedje zingt Geert ook de hele week al.. Van de week bracht hij savonds Zeus naar de stal na het koelen hoorde ik het hem ook zingen. Was heel lief.(of hij dacht bij Zeus aan hamburgers)