Even op de reactie´s over het bezine, Ik geef marie hoe dan ook geld voor bezine als ik mee ga want die vader heeft denk ik ook geen geldboompje in de tuin staan of een vijver van bezine.. En ik maak ook gebruik van zijn auto.. Ben alleen nog aan het bedenken of ik mee ga moet nog even vragen op het werk hoe laat we ongv. terug zijn uit rotterdam.. Moet ook wel een beetje kunnen slapen als ik een hele dag moet rond slenteren..
Volgens mij kan je dat gewoon daar mee naar binnen nemen, hadden wij volgens mij ook gedaan
_activeme
Geplaatst: 11-02-11 20:23
abbycootje schreef:
Char iedereen betaald benzine!
Die bij Marianne in de auto zit hoeven niet
Kirstenn
Geplaatst: 11-02-11 20:34
Jongens, lees toch eens
BE_GENTLE
Geplaatst: 11-02-11 20:35
Cha_rity schreef:
abbycootje schreef:
Char iedereen betaald benzine!
Die bij Marianne in de auto zit hoeven niet
Wel je moet lezen, Iedereen betaald voor alle auto´s die rijden ! ook de mensen in marie haar auto..
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-11 21:27
nou het is de auto van mn pa zn werk, hij hoeft daar geen benzine voor te betalen maar zeg maar wel een vast leasebedrag per maand en daar kan hij dan onbeperkt mee rijden op betaalpas van het werk. Daarom leek het me eerlijker alle autos op te tellen en delen door aantal mensen, zo zit je ook niet met zuinige en niet zuinige autos.
Ik geef mn paps wel iets voor het lenen van de auto, want mag hem toch zomaar een hele dag meenemen, dus mochten we per auto gaan betalen dan lijkt het me leuk als diegene bij mij zitten wel iets bijdragen en dan niet voor benzine kosten maar iets leuks voor mn pa, dan is de rest ook zo van: ja maar hun hoeven niet te betalen......
Ik neem zelf gewoon een flesje drinken in een tas mee voor daar en een broodje, smiddags eet ik daar wel iets hihi en terug weg kunnen we maybe wel bij de mac eten met zn allen hihi
Van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk? Ik neem ook gewoon een flesje drinken mee, op van die evenementen is dat altijd zo duur, vind dat zonde van t geld. Je kunt daar ook wel pinnen toch? of moet je perse contant geld meenemen? Heb ook niet echt iets nodig... Nieuw hoofdstel zou leuk zijn.. want m'n huidige is eigenlijk te groot (nou ja heb er veel gaatjes bij gemaakt haha)
Bij sommige dingen kan je alleen contant betalen, meeste kraampjes kan je wel pinnen. Iig dat was 2 jaar terug zo dus zullen alleen maar meer pinmogelijkheden bij zijn gekomen denk ik.