Oe, listig, die premiera is mooi, daar moet inderdaad een blingertje bij ja! Vandaag gaat ze beginnen met het maken van de frontriem. Volgende week heb ik weer wedstrijd, wellicht is ie er dan al en maak ik natuurlijk even een foto!
listiglistje
Geplaatst: 19-05-11 09:21
Ik ga voor zo een aangezien het hoofdstel rondgenaaid is...maar dan denk ik (donker)blauw in gouden kastjes.
Ik heb erover getwijfeld zo'n rondgedraaide te nemen, maar toch niet gedaan. Die kastjes zitten namelijk ook met de mooie kant op de vacht, en die steentjes zouden er dan sneller uit kunnen gaan. Ze zitten met vier hele kleine weerhaakjes in het kastje en dat verbuigt snel weet ik uit ervaring...
luv
Geplaatst: 19-05-11 10:09
Das waar haha Maar de naam zegt me niets.. Maar dan zou ik m toch eens gezien moeten hebben als ie weet hoe ik er uit zie Zal t vanavond eens aan me vriend vragen.
Hier ook niets gewonnen..
JeaDH
Geplaatst: 19-05-11 20:12
Listiglistje zo een wil Iris dus voor dr S&T. Vind ik trouwens ook erg mooi. Doet ze hem net even langer dan hangt hij mooi tussen Alcazar z'n ogen .
_Pansy_
Geplaatst: 19-05-11 21:16
Die frontriem had ik ook al gezien en die leek me leuk voor later bij Celine (met stang en trens) Haha, kiezen we allemaal dezelfde!
Kim, die je hebt gekozen vind ik ook heel mooi!
kleinvosje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 13:21
tot mijn grote verbazing struikelde ik zonet over een dikke envelop die op de deurmat lag. Ja hoor, de frontriem is er nu al! Hij is schitterend, echt heel mooi! Ik ga vanavond een keer met mijn wedstrijdhoofdstel rijden, kan ik gelijk kijken hoe ie staat!
Ja, heel snel, ik had ergens gelezen dat ik rekening moest houden met 1-2 weken levertijd, nou, dat was het dus niet! Zal vanavond even een kiekje schieten!
_Pansy_
Geplaatst: 20-05-11 20:56
Super Kim!! Dat is snel! Ik ben ook heel benieuwd hoe het staat!
Dat is nog eens snelle service Kim! Ben ook nieuwschierig naar hoe de frontriem staat...
Jolanda: mooie topic heb je gemaakt, super scherpe foto's ook!
smeetjoew
Geplaatst: 21-05-11 18:20
Kom nog even binnenvallen. Vandaag reed Tango in Kootwijk en wat een ruige bok zeg. Was alweer eventjes geleden dat ik 'm voor 't laatst gezien had. Hij is echt gigantisch veel beter geworden. Het is echt een ontzettend imposant paard om te zien. (Ben echt zoo blij dat wij dit jaar een tweede veulen van Tango krijgen bij onze merrie. )
_Pansy_
Geplaatst: 21-05-11 18:23
Wat een super mooie foto Esmee!! Ik vind ook al dat hij zo vooruit is gegaan! Maar goed, Hans Peter weet natuurlijk ook wel goed waar hij mee bezig is!
Het zou in die van afgelopen donderdag komen, ik heb er niets meer van gehoord helaas. Iemand hier die de hoefslag heeft? Anders plaats ik even een oproepje!
Kan best dat 'ie gister nog niet in de Bruna lag, komt vandaag pas uit. Je moet de hoefslag Junior hebben, nummer 21. ik doe m helaas niet weg, ik moet het nog hebben voor een project.