Zoooow relaxed britt!!! ik niet moet dan van half 2 tot tien voor half 5 naar school. Moet zo ook weer naar school(van 1 tot 4) en dan autorijden om 5 uur en morgen ook van 1 tot 4. Echt geen zin in!! Maar wel leerzaam en goede voorbereiding voor me centraal
ik ben op school moet eigenlijk tot 3 uur maar hoor net dat er 2 uur uitvallen en ik moetmorgen van kwartvoor 9 tot half5... en woensdag vrij en donderdag fjordenpaard en vrijdag slapen en dan zaterdag en zondag
vandaag in londen geweest, maar 4 uurtjes, veel te kort ;p vooral veel gezien, ook gepast maar alleen met oorbellen thuisgekomen hadden ook nog wat met de trein ;p hier in engeland betaal je in de spits de helft meer voor een kaartje daarom waren we ook pas om half 10 hier weg gegaan (het is 2 uur reizen) komt er op de terug weg een conducteur langs, zaten we dus in de spits (half 5) moesten we dus dezelfde prijs voor het kaartje nog een keer betalen, wat het totaal op 20 pond extra per kaartje maakte, (heenreis was ook al 20 pond per kaartje) we schrokken ons de pleuris! maar probleem 2, onze pinpassen deden het allebei niet op het apparaat van die man, en contant hadden we maar 16 pond nog wat.. (was bedoeld voor de bus) nja man zei uiteindelijk; jullie hebben al 20 pond betaald (we hadden natuurlijk retour gekocht sochtends) dus betaal maar 15 pond voor 1 kaartje, dan is het goed! Wij blij! Maar toen hadden we geen geld voor de bus meer en er was geen pinautomaat op. Het station waar we aankwamen.. Moesten we vet snel naar een supermarkt rennen en toen wisten we niet waar het busstation was, nog bijna verkeerd gelopen, maar uiteindelijk boptijd voor de bus gelukkig! Want het was de laatste die naar het dorp ging ;p
Dus, ik ga nooit in de spits met de trein in engeland! ;p
Oooooooh even voor britt, inge en patricia, komen jullie allemaal naar britt? want dan halen we jullie daar om kwart over 10 op dan zijn we tussen kwart over 12/half 1 bij FP
Ik mag sowieso met een auto, onze auto moet vanmiddag weer naar de garage, stom geklooi met de sleutel die er niet uit wil. Maar dan krijgen we een leenauto en als die er donderdag dan nog is mag ik gewoon met die. En ik hoop heel erg dat Ella meegaat want dat scheelt in onze kosten, want als zij niet mee gaat, gaat Simone ook niet mee met de auto want dat is dan duurder en dan gaat Marlous ook niet meer en heeft het voor mij dus geen zin om met de auto te gaan. En ik heb egt GEEN zin om met de trein te gaan!
Oh me moeder zegt net dat ze niet weet of ze mij wel met een leenauto wil laten gaan, pfffff moeders!!!
Suuskipje
Geplaatst: 11-05-10 09:48
Britt_Sisi schreef:
was het niet de bedieling dat we er iets eerder waren zodat we dan die paarden zelf konden kiezen?
we gaan toch om 1 uur rijden? dan zijn we toch vroeg zat denk ik...
Hey lin, weer in NL?? Maar simone zou volgens mij wel gewoon mee gaan toch?? (hoewel die leenauto idd misschien wel duurder is.... Maar heb je dr al gesproken?)