Ik denk gewoon met de trein naar H'veen, want heb zo'n Kruidvatkaartje. Dus dat maakt dan niet zoveel uit
Ooooke is goed Dan moet je in Leeuwarden helemaal naar achter lopen, dus naar het eind van de trein. Dan weet ik je te vinden
Oh dat kan ook dat je achter instapt Als je maar niet ergens in het midden zit, dan kan ik je niet vinden
Many schreef:Whoo thanks IB-groep Ik ga wel die pagina even uitprinten, want je zult het maar hebben dat de conducteurs zelf niet weten dat het zo is Zouden ze dat scanapparaatje niet updaten of zo?
MonaLieske schreef:Marije__ schreef:Lisa waar heb je men les??? hier in nijmegen kan dat ook hea Berlicum. Leuk, waar?bij de kasteelschehof(.nl) daar rij ik zelf ook af en toe!
Oh haha, mn comp liep vast en dacht dattie niet geplaatst was. Maar toen ik heb weer opstartte had ik dat al bedacht ja
Wie komen er nou allemaal en hoe laat ook alweer?Als we iig ff weten hoeveel er komen, want anders laten we er misschien 1 achter op het station
Ja hoelaat spraken we ookal weer af?Half 1 dan moet ik zo even kijken hoelaat we (ies en ik) aan komen