Voor die 9 euro kun je overal heen Nee weet ik niet of we die van 15:09 nemen. Kijken we wel even toch Maar hij gaat dan iig om de 2 uur. Dus dan weer om 17:09 enz.
ooh ok, naj als we er rond 11 uur zijn dan hebben we tijd zat lijkt mij? zie dat het op de meidoornkade is, volgens mij heb ik daar vlakbij gewerkt xD bij Sharp
Suuskipje
Geplaatst: 10-04-10 23:20
oh emma en victoria, zullen we bij de roltrappen van het het streekvervoer (dus bij dat conexxion kantoortje) afspreken?
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-10 11:02
Nieuw leven!
Zullen we binnekort een keertje gaan picknicken in een park? Ik kom nooit in parken in Utrecht, geen idee welke leuk is
Datum moeten we nog even kijken inderdaad. Mij maakt 't niet uit eigenlijk. Doordeweeks is wel lastiger kwa rooster. Maar over een tijdje wel vakantie natuurlijk
we vertrekken donderdagnacht vanuit londen zitten pas rond half 3 ofzo op de boot en komen pas rond kwart voor 5 aan op Calais dan nog 5 uur reizen met de bus naar huis. Wordt leuk slapen
ik zie echt heel erg op tegen de busreis. ik ben onwijs wagenziek.. en ook nog eens kan je niet plassen in de bus en ik heb iets aan me blaas ofzo waar door ik vaak moet echt poedersuiker.. en de terug weg al helemaaal.