We zijn met 6? (Isabelle, Femke, Jaana, Sofie(havan), Tineke, Talitha) Femke. En inderdaad om 7u Bellen moet nog gebeuren. Of ben ik nog iemand vergeten?
je bent Helena vergeten! voor vrijdag zijn we met 7 Helena zei dat ze je gepb'd had voor hrovdinges?
Izzy19
Geplaatst: 02-11-09 23:42
Ha ja Helena inderdaad! Zij heeft pij gepb'd ja Ik wist dat ik iemand vergeten was, dacht nog, wij waren toch met 7 Heb ze wel in het lijstje staan voor HROV toegangskaarten
oeh ik kijk er alweer naar uit HOPELIJK hebben we 1 tafel
en als heksenketel niet gaat met zoveel vrouwvolk tegelijk, kunnen we evt nog gaan eten bij vriend waar ik al eens gaan helpen ben. HELE goede keuken in wetteren, en kunnen boven zitten in 't salon. Is wel ne menu dan aléja ik bedoel vr iedereen hetzelfde, geen 5 gangen menu ...
da vind ik wel een goed B-plan aangezien we potver al een maand bezig zijn te bespreken en toch nog te laat gaan zijn met reserveren, 'k voel het gelijk
hoi hoi iedereen zie dat ik weer telaat ben... ben even niet op dit topic geweest... grrrr, am all over the place lately. Hoe gaat het met iedereen? Ik vroeg me trouwens wat af... heeft iemand zin om volgende week zaterdag met mij mee te rijden naar Divoza in zoetermeer? Ik heb 4 plekken vrij in de auto ( voor nu) dus mocht er iemand interessen hebben dan hoor ik het graag... In ieder geval heeeeel erg veel plezier het het etentje...