*zucht* moet vanavond weer langs supermarkt ff Bullit inslaan , ik moet echt binnenkort weer eens een poging doen te gaan minderen *word al angstig bij het idee aan de bekende hartkloppingen zweet handjes hoofdpijn etc. etc.* ik ben n mietje!
Ik hou wel van andijvie stamppot hoor. Ik eet alleen geen bruin/witten bonen, spruitjes of rode kool of spitskool ofzo.
Avond eten kunnen we best simpel houde in principe...tomatensoep met stokbrood en kruidenboter ofzo...ik denk namelijk dat we met de rest van het voedsel wel de hele dag doorkomen.
vikki
Geplaatst: 07-04-09 13:37
Soep is een van de weinige dingen die ik zelf echt niet kan maken... Om een of andere reden smaakt iedere poging altijd naar slootwater...
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik blijf slapen of niet...... zit namelijk te twijfelen om met de bus te gaan, maar die gaat 's nachts volgens mij niet terug uit Kudel. En weet niet of er nog een plekje over is bij Vik? Anders slaap ik wel op de grond (ervaring & gewenning mee, wees niet bang ik kan overal slapen ).
Ah nou ik moet even zien of ik met de fiets of de bus ga, anders kan ik ook wel terugfietsen ofzo. Hangt er ook een beetje vanaf waar in Kudel Vik woont.