Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_m schreef:zooo hallllo... jullie hebben der zin in gehad
net ff alles bij gelezen een hoop blabla
maar zal ook ff een foto van mezelf plaatsenenne.. volgens mij heb ik jullie allen toegevoegd op hyves
die ik zag staan dan
dus als tine je vriendje wil worden... thats me
Heel blijschrik niet
http://tjawatmotiknoudoen.hyves.nl/albu ... 95/0/-l5w/
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTJKTL3W.jpg
dies denk duidelijker
enne anders kijk maar in me pro of me hyves
tjawatmotiknoudoen.hyves.nl
W_W schreef:Denk vaak dat ik mega domme dingen zeg..
Martine_m schreef:hmmmm meestal niet zo'n moeite mee eigenlijk.. ach het zal allemaal wel los lopen toch! we hebben iig een aantal onderwerpen om over te praten:
- onze paardje
- de broer van lieveli
- en de andere broer
Arethe schreef:Zo daar ben ik dan *tromgeroffel*
Nee nu even serieus heb even goed nagedacht en vind dat jullie allemaal gewoon moeten komen. Alleen vind ik het zelf niet prettig om de mensen die op dit moment nieuw in het topic zijn, ook te laten komen.
Waar ik zelf mee zat was o.a. het leeftijdsverschil tussen de groep, zoals al gezegt is. Maar als "de jongeren" *klinkt zo stom* het zelf geen probleem vinden, en dit zeker weten dan ben je echt van harte welkom.
Waar ik zelf ook mee zat is dat ik de verantwoording heb over het huis en diegene die komen. En ik heb sommige van jullie nog niet zó vaak gesproken dat ik het gevoel heb jullie te kennen, zoals ik wel met de anderen heb. En als ik de verantwoording over het huis heb, wil ik met een gerust gevoel iedereen laten komen.
Maar zoals ik dus heb gezegt, iedereen is van harte welkom, maar ik vind het wel prettig om geen nieuwe mensen uit het andere topic en nog bij te laten komen. We zijn nu rond de 11 a 12 mensen, dat vind ik prima zo. Mocht er iemand uit de oude garde nog bij willen dan is dat ook goed, maar verder is de meeting vol![]()
W_W schreef:Hele leuke onderwerpen![]()
Gaat de broer van lieveli nou echt mee?
Martine_m schreef:@WW: hoop het ook nietanders dan staan we best voor piep..