Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:ja ik snapte m al, reageerde meer op joyciej, zij gaf aan dat het betalen geen probleem was.....terwijl ik eigenlijk nog erachteraan wilde zetten dat dat misschien slimmer is idd.... om het gewoon over te laten maken voor een bepaalde datum.. ga je niet mee... jammer, geld kwijt
sronnie schreef:Dat vind ik toch wel wat vreemd, jammer geld kwijt?
Ik heb netjes een pb gestuurd met de rede waarom ik een dag van te voren niet mee kon gaan, dat zou betekenen dat ondanks dat ik niets aan mijn onverwachtse verhindering kon doen toch zou moeten betalen. Denk dat er dan nog maar weinig mensen zich aanmelden om met jou mee te gaan.
crossmonster schreef:idd beetje jammer.
als ik de volgende keer organiseer, dan word er dus vooraf betaald, kom je niet, geld kwijt.
ik had vorige keer ook echt geen winst, je koopt een kadoo omdat je het leuk vind te geven, als blijk van dank voor de gastvrijheid. niet om winst op te maken, komop hee
Jolliegirl schreef:tenzij je een reden hebt zoals bijv. een overleden familielid bijv de dag ervoor.
het geld maakt me weinig uit, maar kan best begrijpen dat mensen hun geld terugzouden willen als ze écht een goede reden hebben en AFBELLEN!