Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilde_q schreef:dus vanuit de Bento !Is het dan goed dat jij vrijdag komt annet
?
Hilde_q schreef:maar de slapers kunnen dan bij jou in de auto ?
Ik enzo ?Want dan hoeft ons mam niet te rijden zeg maar
En spullen brengt annet savonds de dag er voor
nog een vraag ?
Hoelaat zijn we zaterdag terug bij kakel?Dit ivm odorijke
Hilde_q schreef:okee en ik denk dat we toch wel wat eerder aanrijden dan 11 uurAnders hebben we geen gespreksstof meer onder weg
Maar is het echt 2 uur rijden naar Eersel ?We gingen toch via Riethoven ?
Hilde_q schreef:ja en ik weet niet of we in riethoven doen draven of galloperenAls je dat stuk stapt dan ben je er aan de eind van de dag nog niet
Hilde_q schreef:okee en ik denk dat we toch wel wat eerder aanrijden dan 11 uurAnders hebben we geen gespreksstof meer onder weg
Hilde_q schreef:Daar zijn we braboander voor
Nettieejj schreef:@ Griebels,. je kan mee met de trailer! Als je er om half 10 bent, is het goed, we vertekken rond kwart voor 10!
Girlgamer schreef:Nou maar hopen dat Lieki niet op Jimmy gaat staan of andersom
Nettieejj schreef:Hilde_q schreef:Doe maar vrijdag avond danDan zitten we iig niet met 3 trailers in onze straat
NAAL en WB: hoelaat zijn jullie bij mij ?
ik kom dan zonder trailer! Mijn papa brengt me naar de manege, en onderweg kom ik langs jou, we gaan is ook even handig voor griebels: rechtstreeks vanuit de manege naar hoeve kakelbont!
Naaltje schreef:meiden als ik dit zo allemaal lees kriebelt het steeds harder
@hilde, moesten om 10u bij kakelbont zijn toch? half 10 bij jou?
weetniet hoe ver het is van jou naar kakelbont? en ik wil graag op mn gemak kunnen doen met diddle dus denk dat dat het handigst is
Hilde_q schreef:Naaltje schreef:meiden als ik dit zo allemaal lees kriebelt het steeds harder
@hilde, moesten om 10u bij kakelbont zijn toch? half 10 bij jou?
weetniet hoe ver het is van jou naar kakelbont? en ik wil graag op mn gemak kunnen doen met diddle dus denk dat dat het handigst is
Met de auto is het 5 minuutjes naar KakelbontDus half tien is tijd zat
Hilde_q schreef:ja maar dan gaat het niet door he lieve schat
als ze erg slecht weer roepen dan verzetten we het, anders is er niets aan