1 op 2 december gaat btw gewoon wel door. Dus als er mensen nog willen komen let me know.Pien, Naad, Jur en wss maartje (many) komen.... duss
Ik wilde even zeggen: Sorry voor dat ik wat heftig reageerde .Ik moet even kijken op welke data's ik kan die je noemde Died.En heb echt zin in volgende week .En inderdaad als er nog andere mensen toch wel willen komen: gezellig !
Leuk Plien En ik las dat je je kl.ote voelde door Katink?Kom een keer een dagje/weekendje langs anders Rijd ik je wel even!
Maaarrrrr, wat moeten wij meenemen Dido? En wil iedereen even kijken voor de data dat ze beschikbaar zijn.
Ja kweeni, als plien en maartje ook komen ist wel gezellig om te slapen enzo dus dan matje slaapzak en kussen en kleren
maar ik kom niet.. had ik al gezegd toch? Ik ga de volgende keer hopelijk weer mee.. al weet ik dat niet zeker, december is zoo'n dure/drukke maand vrees van niet eigenlijk..
Didoo schreef:Ja kweeni, als plien en maartje ook komen ist wel gezellig om te slapen enzo dus dan matje slaapzak en kussen en kleren Eeh, dat doen we toch ook wel als alleen Nada en ik komen?