tinkerdag in leusden, wie komt??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaartjeEsra

Re: tinkerdag in leusden, wie komt??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:55

Hallo allemaal! Ik heb gisteren ook een geweldige dag gehad. Ik heb een aantal van jullie ook langs zien komen maar eigenlijk helemaal niet van gekomen een praatje te maken helaas. Bloos

Prada jij moest in de B- dressuur voor mij. Balen dat je paardje een paar keer de bak uit sprong, maar verder goed gereden en een leuk paardje. Haha!

MelB heb ik zien springen...echt goed. Ja

Ik ben zelf helaas uitgebeld met springen. Hindernis 9, 3 weigeringen. Maar wel veel lol gehad.

Dressuurproefje ging echt veel beter dan verwacht. Ja Had 174 punten. Maar toen ik later mijn punten zelf optelde kwam ik uit op 184, dus daar baal ik wel een beetje van, want volgens mij had ik dan bij de eerste vijf gezeten of niet? Ach gut Niet dat ik zo'n strebertje ben en perse wil winnen maar dit was mijn eerste wedstrijd ooit dus zou het erg leuk hebben gevonden om met een prijs naar huis te gaan. Ja

Maar goed al met al een super leuke dag gehad en volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:07

winia4ever schreef:
Bonte schreef:

zijn dit de enigste foto's die gemaakt zijn? Knipoog of komen er nog meer?

Van het dresuurlosrijden zijn dit ze allemaal en bij het springen en cross, staat erbij dat er nog meer volgen Knipoog . Ga nu eerst naar mijn werk.
Er komen ook nog heleboel foto's op de site van deze dag he. Die kan je wel bestellen. Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:08

Oh jammer, dan heb je er geen van mij gemaakt helaas..
Hopelijk wel van het springen Ja

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:53

Hallo,

ook ik was gisteren van de partij! Het was een superdag, met veel leuke paarden, gezellige mensen en uiteraard superweer!!! Ik heb ontzettend genoten en ben volgende keer echt weer van de partij.

Het was voor mij de allereerste wedstrijd in mijn hele paardrij-carriere en ook voor mijn paardje July was het de eerste keer.
Ik wilde zo graag een keer een rozet, maakte me niet uit welke plaats en dus welke kleur, maar ik heb nog nooit een rozet gehad.

(niet zo vreemd als je niet aan wedstrijden en keuringen doet, natuurlijk)

In ieder geval was ik gewoon 1e in de klasse A en had dus een rozet en een beker!!! Ik kon het niet geloven, vriendin van mij zei meteen tegen me: nou je bent meteen klaar, een rozet en een beker! Maar volgende keer doe ik weer mee, dit smaakt naar meer!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:55

Mirandaatje schreef:
Prada jij moest in de B- dressuur voor mij. Balen dat je paardje een paar keer de bak uit sprong, maar verder goed gereden en een leuk paardje. Haha!

Dankje! Ik heb jou niet gezien! Jammer!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:56

Mirandaatje schreef:
Hallo allemaal! Ik heb gisteren ook een geweldige dag gehad. Ik heb een aantal van jullie ook langs zien komen maar eigenlijk helemaal niet van gekomen een praatje te maken helaas. Bloos

Ik ben zelf helaas uitgebeld met springen. Hindernis 9, 3 weigeringen. Maar wel veel lol gehad.

Dressuurproefje ging echt veel beter dan verwacht. Ja Had 174 punten. Maar toen ik later mijn punten zelf optelde kwam ik uit op 184, dus daar baal ik wel een beetje van, want volgens mij had ik dan bij de eerste vijf gezeten of niet? Ach gut Niet dat ik zo'n strebertje ben en perse wil winnen maar dit was mijn eerste wedstrijd ooit dus zou het erg leuk hebben gevonden om met een prijs naar huis te gaan. Ja

Maar goed al met al een super leuke dag gehad en volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.

Dat is niet zo netjes, wij hebben niet geteld.
Omdat we de starts lekker wilde laten doorstarten, zodat het goed op tijd liep, dus hebben we het aan de secretariaat overgelaten. Ze zullen het vast niet express hebben gedaan.
Kan je niet even bellen en dan vragen of ze de punten op de site (als ze daar bekend zijn gemaakt) willen veranderen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:00

Afbeelding

Lovers

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:20

sannuhh schreef:
Mirandaatje schreef:

Dat is niet zo netjes, wij hebben niet geteld.
Omdat we de starts lekker wilde laten doorstarten, zodat het goed op tijd liep, dus hebben we het aan de secretariaat overgelaten. Ze zullen het vast niet express hebben gedaan.
Kan je niet even bellen en dan vragen of ze de punten op de site (als ze daar bekend zijn gemaakt) willen veranderen.

Ja, ik vind het ook jammer, maar goed waar mensen zijn kunnen fouten gemaakt worden. Ik heb wel even een mailtje gestuurd naar Michel met de vraag op welke plaats ik zou komen met 184 want vind het dan toch wel leuk om te weten als ik bij de eerste vijf zou zitten. Ja

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:03

Heb net een mailtje terug, zou met mijn punten 6e zijn geworden Go jij! Go jij! , nummer vier en vijf in de B hadden 185. Dus niet de eerste vijf gelukkig, zou anders wel een domper zijn geweest. Verdrietig

Voor nu ben ik echt super gelukkig met mijn 6e plaats. Haha! En dat voor mijn eerste wedstrijd en een tinker en bijrijder (ik) die nog veel moeten leren. Bloos

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:05

guppekop schreef:
weet niet zeker.. ik geloof dat ik hoorde dt mel ook geweigerd had.. maar ik weet het niet zeker, ik heb het niet kunnen zien, maar ik geloof dat elk paard had geweigerd...

Ik was helemaal foutloos, hoe durf je Hamer Tong uitsteken
Heeft iedereen geweigerd?..
Ik heb het zelfs op film staan: Foutloos Haha!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:09

MelanieB schreef:
guppekop schreef:
weet niet zeker.. ik geloof dat ik hoorde dt mel ook geweigerd had.. maar ik weet het niet zeker, ik heb het niet kunnen zien, maar ik geloof dat elk paard had geweigerd...

Ik was helemaal foutloos, hoe durf je Hamer Tong uitsteken
Heeft iedereen geweigerd?..
Ik heb het zelfs op film staan: Foutloos Haha!

surrie Verdrietig Ach gut
ik hoorde het alleeen maar...
is het te vergeven?? P Bloos

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:11

Is het niet overzichtelijk om een nieuw topic te maken over 20april?

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:13

was ik van plan Tong uitsteken wanneer we de inschrijf formulier en de nieuwe datum op de site zetten (vandaag (of morgen.. denk vandaag) dus Tong uitsteken )

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:14

ik ga
heb nu voor de 1e x in 2 weken weer een les op lespoir Tong uitsteken Clown
doeg Doei!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:18

guppekop schreef:

Maakt niet uit Ach gut
Als het maar duidelijk blijft dat ik wel foutloos ben, grr Tong uitsteken
Er waren wel meerdere foutloos dacht ik hoor, in het springen 40 en 60...
Ik zie al 1 leuke springfoto van mezelf! Ja
Lekker zwart

@ Prada, het is nu nog te vroeg daarvoor, wel kunnen we een verslagentopic aanmaken zodat we verder kunnen kletsen...

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:00

oke 20 april die ga ik opschrijven
dan wil ik toch echt wel komen hoor
vind veelste gezellig en dit is tenminste lekker dicht bij voor mij

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:10

Maar bij de cross was idd niemand foutloos, stomme fout van mezelf...
Vond hindernis 5 erg flauw neergelegd, je kon er nauwelijks in het midden overheen want daar lag een bonk gras, en een pony gaat al gauw op een paadje galoperen en er zaten 2 "paadjes" aan de linker en rechterkant van de hindernis, maar bonny ging sowiezo te snel Nagelbijten / Gniffelen
1 Tinker vond ik heel onverantwoordelijk, als je je Tinker niet kunt houden moet je niet meedoen, bonny is ook snel, maar ik kan d'r wel terugnemen wanneer ik dat wil.
Vond het slordig en gevaarlijk en onverantwoord, niet alleen voor haar, moor ook voor d'r Tink.
Eerst maar eens wat beter trainen, vond dit beetje achterlijk, ikzelf cross al wat langer, en onderhand heb ik echt wel geleerd hoe ik erop af moet rijde, wat voor tempo ik aan moet houden enz. enz., maar volgens mij dacht zij gewoon "even" de cross te rijden...
Sorry als diegene op bokt zit, maar ik kan dit niet binnenhouden.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:34

window schreef:
oke 20 april die ga ik opschrijven
dan wil ik toch echt wel komen hoor
vind veelste gezellig en dit is tenminste lekker dicht bij voor mij

en nu het zo vroeg vast staat moet je wel kunnen Haha! ik heb het ook vast op kalender staan *LOL*

Hoopt verder nog dat er ooit ook nog eens (meer) tinker/ koudbloedwedstrijden komen waar je ook voor KNHS kunt starten Schijnheilig (net zoals bv de friezen, arabieren en geloof ook fjordenwedstrijden Cool )
Als ik goedgekeurde locatie hier in de buurt zou weten dan zou ik dat ook best eens willen (proberen te) organiseren ...

Melanie tja da's soms het nadeel van zo'n onderlinge daar komen ook mensen om het "zomaar" eens te proberen en men weet niet altijd hoe paard dan gaat reageren enzo ...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:48

Ja, maar je kon ook een les nemen van te voren daar, en als je niet kon ook een andere keer, dus ze heeft wel tijd gehad om het eens te oefenen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:49

Dat is precies de reden waarom ik niet mee deed met cross!
Ook al vroegen veel mensen het.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:05

grid schreef:
en nu het zo vroeg vast staat moet je wel kunnen Haha! ik heb het ook vast op kalender staan *LOL*

Hoopt verder nog dat er ooit ook nog eens (meer) tinker/ koudbloedwedstrijden komen waar je ook voor KNHS kunt starten Schijnheilig (net zoals bv de friezen, arabieren en geloof ook fjordenwedstrijden Cool )
Als ik goedgekeurde locatie hier in de buurt zou weten dan zou ik dat ook best eens willen (proberen te) organiseren ...

nou dat vind ik ook dat ik dan kan Knipoog
zover ik weet zegt die datum me niks, dus ken ik gewoon vind ik Tong uitsteken

ja nou dat wil ik dus ook Tinkerwedstrijd waarbij je met en zonder startkaart ken starten
dus dat vanalles ken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:09

window schreef:
ja nou dat wil ik dus ook Tinkerwedstrijd waarbij je met en zonder startkaart kan starten
dus dat vanalles kan

Ja dat zou ik ideaal vinden Cool

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:15

er waren wel meer paardjes waarmee ik niet zomaar zou gaan crossen (ook niet na 1 les), onder andere omdat er een aantal al echt 'stuk' van moeheid waren en toen nog moesten crossen..

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:44

Ik was de groom/voorlezer van Anouk en bijrijdster winia4ever gisteren. Heb ontzettend genoten van deze dag. Stond ook hard te juichen toen het bleek dat ze de 3e prijs hadden voor dressuur Go jij! Go jij! . Het was hun allereerste wedstrijd en vond het erg goed gaan (alleen jammer dat Anouk niet recht onder de jury door durfde aangezien ze daar bezig waren in de stands), ben erg blij voor hun en natuurlijk erg trots Ja . 20 april zijn we ook weer van de partij!!

Ik heb bijna geen bokkers gezien, behalve Pradaatje natuurlijk vandaar ook de leuke foto van ons viertjes Haha!

De cross vond ik doodeng om te zien, zat vaak echt van oooh als dat maar goed gaat! Vooral toen er een tinker met zijn achterbenen de paddestoelen raakte en er een paddestoel doormidden ging Nagelbijten / Gniffelen Ik heb veel respect voor de meiden die dit aan durfde, ik zou dit zelf echt nooit kunnen!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 19:36

MelanieB schreef:
guppekop schreef:

Maakt niet uit Ach gut
Als het maar duidelijk blijft dat ik wel foutloos ben, grr Tong uitsteken
Er waren wel meerdere foutloos dacht ik hoor, in het springen 40 en 60...
Ik zie al 1 leuke springfoto van mezelf! Ja
Lekker zwart

@ Prada, het is nu nog te vroeg daarvoor, wel kunnen we een verslagentopic aanmaken zodat we verder kunnen kletsen...

ikkee had het eigenlijk over de cross Tong uitsteken Knipoog