Gouderakstraat in Rotterdam. Ong. een half uurtje rijden. Kom er net vandaan, ze waren zo'n alarmdingetje vergeten eraf te halen en m'n halster verkeerd afgerekend. Dus wel even goed opletten bij de kassa dat alles goed wordt aangeslagen.
In dit topic op pagina 4 heeft iemand hem ingescand, niet echt duidelijk maar je kan iig zien wat ze ongeveer hebben.
Wel goed opletten bij de kassa's he . Kon vandaag terug omdat ze een halster teveel hadden gerekend en bij mijn toilleteerschaar waren ze het alarmdingetje vergeten.
ooh hebben ze alarm dingetjes dan. ik was vorige keer gegaan, en toen had ik 2 zwepen in me hand en die was ik echt oprecht vergeten af te rekenen! maar niemand die het doorhad, ik zelf ook niet
Nou op aandringen *haha grapje maris* van Maris moest ik me ook maar melden hier . Vanaf zondag heb ik ook een paardje tot mijn beschikking om lekker mee te kunnen buitenrijden! Dus ben ook zeker van de partij als er weer gemeet word! Ik houd het topic wel in de gaten !
Jaa, ik ga denk ik volgende week vrijdag weer met Thyra en de eigenaresse naar buiten, moeten we even kijken. Zodra het alleen gaat en lukt kunnen we wel een keer meeten.
Moeten ook eerst even kijken naar welke stal we verhuizen.