ja de datum dat de meeting komt is al wel gesteld, maar is eerste een hele discussie geweest over waar de meeting naartoe ging

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marloe schreef:Wij moeten ook redelijk ver Marloes.En we gaan met de auto samen met Stefanie, misschien komen we wel in de file ofzo.
loesje688 schreef:oke uhm 11 uur? Of half 12? Liever niet later denk ik anders wordt de dag zo kort, ik weet namelijk ook niet hoe laat de laatste bussen en treinen bij iedereen gaan, dus het is wel makkelijk als iedereen dat voor zichzelf uitzoekt
O ja Stefanie, jij moet naar Tilburg he? Dan kom jij precies langs m'n huis, ik woon namelijk in de straat achter de Mac in Waalwijk. Zou je ons er dan daar uit kunnen kicken, anders moeten we om 11 uur al weer terug zijn in Tilburg voor de laatste bus
stefanietjuh schreef:loesje688 schreef:oke uhm 11 uur? Of half 12? Liever niet later denk ik anders wordt de dag zo kort, ik weet namelijk ook niet hoe laat de laatste bussen en treinen bij iedereen gaan, dus het is wel makkelijk als iedereen dat voor zichzelf uitzoekt
O ja Stefanie, jij moet naar Tilburg he? Dan kom jij precies langs m'n huis, ik woon namelijk in de straat achter de Mac in Waalwijk. Zou je ons er dan daar uit kunnen kicken, anders moeten we om 11 uur al weer terug zijn in Tilburg voor de laatste bus
Is goed
Dat doe ik voor jullie