Ik heb trouwens een heeeeeeeeeeeele mooie foto nodig, want ik wil er eentje laten uitvergroten, vermits dat nu kan via Clickx (een computerblad). Voor 1 poster van 30 cm (korte zijde) en 20 foto's op het normale formaat, moet je enkel de € 4,05 verzendkosten betalen. De link voor geïnteresseerden: http://nl.pixum.be/promoties/clickx?akt ... 9&n_sess=1
Jullie weten allemaal dat ik nogal aanhanger ben van de anti-broodfokorganisatie en alles wat er rond hangt.
Nu worden er snoepjes verkocht via HV voor de VZW Sirius, die zich toelegt op de opvang van hoofdzakelijk broodfokteefjes. Zijn er mensen geïnteresseerd in een zakje snoep? Dan breng ik er mee naar de clinic! Ze kosten €2.5 per stuk! Het zijn van die puntzakjes die helemaal vol zitten.
Met de opbrengst van de vorige snoepjesverkoop is er een wei afgemaakt voor de hondjes en een poezenbrug zodat de katten ook kunnen genieten van frisse lucht.
Ik wil ook wel eentje, iedereen hier snoept graag Moeten we trouwens het geld voor de clinic vooraf niet overschrijven? Dan schrijf ik dit ineens ook mee over!
Oh ja als iemand op de clinic een van mijn setjes wil lenen, ik heb er verschillende in de aanbiedning. Aangezien ik geen vast paard meer rijd maar wel setjes blijf kopen.
Voor de springles is het €7 per persoon. Is er nog steeds interesse bij de gemiddelde en gevorderden voor een Jeroen les? Dan ga ik hem er eens over aanspreken (nu is de goede moment, misschien zelf nog wat te vroeg).
Voor de deelnemers aan de fotozoektocht gaan we een verrassingspakketje samenstellen en om dat te bekostigen zouden we ook een kleine bijdrage willen vragen, ik dacht aan iets van een €1,5 maar dat moet ik nog eens met Vicky overleggen.
Is dit de laatste correcte lijst? Dan stuur ik naar deze mensen mijn rekeningnummer al door!
Clinic op zaterdag 9 september 2006 te Kampenhout
Inschrijven mét paard kan tot en met zaterdag 2 september 2006 Inschrijven voor bbq kan tot en met donderdag 7 september 2006 Toeschouwers zijn vrij welkom!
Voormiddag: Springen: Gelieve je hieronder in te schrijven en erbij te zetten of je kneusjes (losse sprongen of laag parcourtje) meespringt, gemiddeld (50/80cm), of hoog. Kneusjes: *Maja en Grace - kneusjes *Tessa en L'Amour - kneusjes *Stefanie en Jakary - kneusjes *Sylvia en Mieke - superkneusjes *Vicky en Royal - kneusjes (nog niet zeker) *Amina en Capriano - kneusjes (hetzelfde als hierboven)
Gemiddeld *Yuna en Bruine *Karolien en Sirkaan (vrij zeker) *Skara en Jakary (met dressuurzadel wegens gebrek aan springzadel ) *Pieterjan en Brighton
Hoog *Karolien en Kali - hoog *Kristel en Nobel - hoog
Namiddag: verschillende opties nog mogelijk, misschien combineerbaar? Schrijf je naam wanneer je interesse hebt Fotozoektocht met schriktraining bij aankomst (schriktraining kan los van zoektocht gedaan worden) *Kristel en Marengo *Maja en Grace *Tessa en L'Amour *Stefanie en Jakary *Sylvia en Mieke *Vicky en Royal (als genoeg vertrouwen buiten) *Yuna en Bruine (als zoektocht niet langs te drukke zone is en met ervaren buitenwandelaars wegens beperkte wandelervaring Bruine, schriktraining sowieso) *Sarah(39) en Sirkaan (alleen schriktraining) (vrij zeker)
Avond Bbq: 1. Kristel (Marengo_82) 2. Maja (Bijke) en fans (eigenaresse en zoontje, misschien ook opa omdat hij niet mee kan naar de keuring en er altijd graag bij is ): pastasalade 3. Tessa (Tess_84): rijstsalade 4. vriendje van Tessa 5. Yasmine (Mientjeuh) 6. Stefanie (Jakary1511) 7. vriendje van Stefanie 8. Sylvia: groentesalade 9. Joke (Jokari) 10. husbie van Joke 11. Vicky (Bunbun): Sausjes (Cocktail, look, mayonaise, ketchup, tartaar) 12. JoAnn 13. Karlien (Pegasus19) 14. Yuna 15. Sylvie (Sylleke): aardappelsalade 16. Titsia 17. Kimberley (Ponyzotje) 18. Sarah(39) 19. Anja(tjeuh) : Geraspte worteltjes 20. Debbie (Belsje): brengt sowieso een pot home made mayo mee (allé ja ik draai die daar) wegens, mag die uit pot niet eten. Vicky als je wil kunnen we jouw sausjes ook maken op basis van die mayonaise . Behalve de ketchup dan é . Eneuhm hardgekookte eitjes? Cocktailsaus kan zeker met jou mayo, voor de rest was ik eigenlijk niet van plan de sausjes zelf te maken, of dachten jullie dat wel?
Misschieners: * Saartje (nog niet 100% zeker) * Amina (Aminatjj) => is wel nog niet zeker * Bwiep => hangt af van vervoer, maar normaal zit ik die week vlakbij Berchem station
Kunnen jammer genoeg niet op 9 september: *Orban *Anja (Teigetje) *Elke