o0Steffie0o schreef:je hebt ook leren kunstschaatsen ?
oh ja

mn moeder heeft zelf leren

*blont
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0Steffie0o schreef:je hebt ook leren kunstschaatsen ?
Suziej schreef:Die hockeyschaats is net een skeeler
SnelleMarz schreef:Suziej schreef:Die hockeyschaats is net een skeeler
En de hockeyschaats is de meest verhuurde schaats.
Je kan er mee gooien, vallen, glijen, dat ding is niet kapot te krijgen![]()
Suziej schreef:HAHAH Precies goed voor mij dus!
liza van loon schreef:Startlijst voor 3e selectie staat erop, ik moet half 10 vrijdag avond starten, rare tijd.
liza van loon schreef:Mja en wat ik donderdag doe weet ik nog niet, denk dat de buitenbak niet te rijden isbinnenbak is vrij om half 2, dan kan ik dus niet mee schaatsen. Kan daarna wel komen.
SnelleMarz schreef:@ spir, de leren noren heb je gewoon normale enkels voor nodig, maar agz mijne beetje zwak zijn enzo heb ik dus kunstofschaats met een noor-schaats eronder en het noor-model. Tis wel een lage schaats.
je hebt hoge en lage schaatsen. Lage voor de recreant, en de hoge zijn voor als jij goed wil overstappen & snelheid wil maken (dus voor de echte sporter), dit dat dat er toe doetmaar algoed.
SnelleMarz schreef:Marrepar schreef:ik denk trouwens wel dat we daarmee op de buitenbaan mogen hoor
Met noren wel ja.
Maar met kunst/hockeyschaatsen niet altijd.
Kunst/hockeyschaatsen gaan 'dieper' het ijs in ofzo (vraag me niet waarom) en dat 'tast' de baan meer aan. Dat komt ook omdat je daarmee minder snelheid kan schaatsen en meerdere keren over het ijs heen schrampt.
Door de weeks zullen ze dat wss niet toestaan (althasn hier meestal niet) alleen op de speciale uren & in vakanties. Maar agz wij in een vakantie zitten..
Ik merk het vanzelf wel![]()
Spirit schreef:Je zou juist andersom verwachten omdat de schaats van kunst/ijshockeyschaatsen breder is en de druk dus meer verdeeld wordt?
*doet even natuurkundig
Ik heb trouwens zelf roze kunstschaatsen
HAHAH ik hoop dat ik die nog pas.
Anders pas ik misschien de lila kunstschaatsen van mijn moeder nog wel?
Spirit schreef:Ik heb echt láng geleden voor 't laatst geschaatst
Spirit schreef:Ja is idd wel zo.
Als je die ijshockeybanen ziet
Maar kunstschaatsen doen ook wel meer schade volgens mij.
InteressantHAHA
Ooh morgen ga ik duidelijk die roze schaatsen zoeken
SnelleMarz schreef:Spirit schreef:Pris & ik worden 2 uur/half 3 opgehaald vrijdag.
dat wordt vroeg naar Nuta en Splash![]()
SnelleMarz schreef:Probleem
ik citeer:
"Voor de recreatieve schaatser zijn beide banen dagelijks volgens een rooster geopend. Belangrijk om te weten is het dat het niet toegestaan is om met Noren op de binnenbaan te schaatsen. Dit is uit veiligheidsoverwegingen zo besloten. "
Dit is bij ons in den haag ook zo, doordat noren een langer ijzer eronder hebben & je dus gemakkelijker iemand kan laten vallen (om het even simpel te zeggen).
Dat houdt in dat ik niet op die baan mag.
Ik mag alleen op de overdekte 400 m buitenbaan.
Ik weet niet wat voor schaatsen jullie hebben?
Dus zouden jullie ajb even willen kijken wat voor soort schaats je hebt?
En als je 't niet weet.. zou je 't dan willen beschrijven voor me?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Marrepar schreef:Ik hoef niet op Nuta hoor, als ik die verhalen zo hoor
SnelleMarz schreef:liza van loon schreef:Mja en wat ik donderdag doe weet ik nog niet, denk dat de buitenbak niet te rijden isbinnenbak is vrij om half 2, dan kan ik dus niet mee schaatsen. Kan daarna wel komen.
ze kan toch 's ochtends vroeg rijden?*mist echt iets hoor*