Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:21

Ook ik heb me kostelijk vermaakt vandaag Lachen Jullie bokkers zijn eeeecht wel heel gezellig. Ik heb me geen moment verveelt in me kraam-uurtjes.

Morgen ben ik er weer: met hond (omdat hypofocus dat zo leuk vind).

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:31

callippo schreef:
Het was inderdaad een leuk bokt-evenement. Genoeg bokkers gemeet bij mijn standje.
Helaas zijn wij er morgen niet en is er dus ook geen Natural Horsemanship demo meer. De paarden vonden het echt vreselijk daar, niet alleen door de zware bak waarin de demo niet zo flitsend is als zou kunnen, maar ook door de onbehaaglijke stallen en de harde muziek waar de paarden vlak bij staan.

De standjes zijn leuk en afwisselend, echt voor ieder wat. En als je een praatje aanknoopt met elke bokt-standhouder ben je zo een halve (of zelfs hele?) dag bezig hoor Haha!

Dr wordt ook behoorlijk geklaagd tegen de organisator, maar die doet alsof het allemaal niet zijn schuld is... Verward

Hee buurvrouw jullie houden het dus ook voor gezien.
En die organisator als die al te vinden is dan weet hij nergens iets vanaf. Beetje raar figuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:34

Veulen84 schreef:
Morgen ben ik er weer: met hond (omdat hypofocus dat zo leuk vind).

hahaha , grapjas!
Ik zal alvast asperine meenemen voor 't gejank hahahahahaha
Ach joh, zo lang hij met z'n neus uit m'n boterhammen blijft (in tegenstelling tot loslopende honden van andere mensen... grrr) vind ik 't hardstikke gezellie dat je 't hondje mee neemt!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:37

Ik heb hem alvast ingefluisterd dat hij bij jou flink mag janken.
En hij is dol op boterhammen, vooral met kaas. Dus doe hem een plezier en kaas het...

Overigens hondje? Zal jij nog raar staan te kijken *hehe*

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:41

He mensen, check de site: www.megapaardenevenement.nl

en nee, cheveyo, ik ben dr niet meer en de barefootjes ook niet. Die zijn al door ruim voldoende mensen bevoeld en dubbelgevouwen en opengeritst etc Haha!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:45

ZO he callippo dat zal een flinke domper zetten voor een paar mensen. Maar de waarheid meot gezegd worden

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:46

Veulen84 schreef:
Ik heb me geen moment verveelt in me kraam-uurtjes.

Bekijk het evenement ineens weer met hele andere ogen.....
Ik begrijp dat we morgen weer gezellig met zijn allen gaan puffen dames?
Hoop dat de laatste dag in ieder geval geen zware bevalling wordt!:D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:51

*hehe*

Ik geloof dat het voor mij nog niet eens zo'n slechte beurs is/word. Als ik hoor dat er kraampjes zijn die voor maar 25 hebben verkocht Boos! Denk dat je daar als standhouder niet weg van bent.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:55

Organisatie een dikke 0 !!! Boos!

Standjes super leuk met uitstekende koopjes. Eindelijk eens andere bedrijven te zien buiten de "grote" jongens. Een aanrader!!!

Shows een dikke 10 voor diegene die de moeite namen om in een loodzware bak voorzien van prachtige paal in het midden voor 10 man publiek nog op te treden. Complimenten dat zij daar de moeite nog voor namen...ik had rechtsomkeerd gemaakt met de paarden.

Eén groot voordeel had de bak wel.......ruiters en paarden die op de eerste verdieping een kijkje wilde gaan nemen konden rechtstreeks vanuit de showbak met ROLTRAP naar boven.....hadden de spiertjes even rust van het loodzware zand!

's avonds was de koffie op Boos! en broodjes uitverkocht Boos!

Een aanfluiting eerste klas en dat niet alles op zn kont is gegaan is NIET aan de organisatie te danken maar wel aan de goedwillenheid van de deelnemers én standhouders!!

Jongens ik stel voor dat jullie het volgend jaar gezellig onderling gaan regelen....sponsor ik de website building wel.......dat kan ook beduidend beter!! Maar dan wel een nieuwe naam en internet adres:

www.minimaarwelgezelligpaardenevenement.nl Haha!
Laatst bijgewerkt door pegassa op 30-12-04 01:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:56

Overigens vond ik de show met Pebbles een zware tegenvaller. Dat shetlandertje is pas 1,5 jaar oud!!! Die hoort toch nog lekker paard te zijn toch niet al in een show rond te lopen met een bit in aan de lange lijnen?! En hij hoort helemaal nog geen kunstje te hoeven doen! En als iets nog niet bevestigd is, oefen dan lekker thuis verder en laat het pas op een show zien als je er aan toe bent!! Het laten liggen was echt naar om te zien, makkelijk, zo'n kleintje onderuit trekken... Wil dat geen VRIJheidsdressuur noemen! Die schimmel was prachtig, niks dan lof! Maar had die shetlander lekker thuis gelaten! Vooral, als hij dit nu al allemaal geleerd heeft, wanneer zijn ze dan wel niet al met hem gaan trainen?! Nog in de baarmoeder? En dan dat geruk aan dat bit, gejaag met die zweep terwijl het zand super zwaar is vooral voor zulke kleine peesjes die nog helemaal niet volgroeid zijn! Echt, daar heb ik met gekromde tenen naar staan kijken Boos! Jammer dat de shows te koste van de dieren moeten gaan Boos!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 01:09

Amable schreef:
Overigens vond ik de show met Pebbles een zware tegenvaller. Dat shetlandertje is pas 1,5 jaar oud!!! Die hoort toch nog lekker paard te zijn toch niet al in een show rond te lopen met een bit in aan de lange lijnen?! En hij hoort helemaal nog geen kunstje te hoeven doen! En als iets nog niet bevestigd is, oefen dan lekker thuis verder en laat het pas op een show zien als je er aan toe bent!! Het laten liggen was echt naar om te zien, makkelijk, zo'n kleintje onderuit trekken... Wil dat geen VRIJheidsdressuur noemen! Die schimmel was prachtig, niks dan lof! Maar had die shetlander lekker thuis gelaten! Vooral, als hij dit nu al allemaal geleerd heeft, wanneer zijn ze dan wel niet al met hem gaan trainen?! Nog in de baarmoeder? En dan dat geruk aan dat bit, gejaag met die zweep terwijl het zand super zwaar is vooral voor zulke kleine peesjes die nog helemaal niet volgroeid zijn! Echt, daar heb ik met gekromde tenen naar staan kijken Boos! Jammer dat de shows te koste van de dieren moeten gaan Boos!

Niet een beetje overdreven?? Die pony had helemaal geen bit in! Verder heb ik ook geen gejaag gezien en volgens mij vond die kleine het prachtig en stoorde zich nergens aan. Na ieder kunstje een dikke beloning. Wist vaak niet hoe rap ie zn kunstje moest doen voor een lekker hapje......

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 01:17

Hij had wel degelijk een bit in, daar ben ik op gaan letten. En ik weet niet of jij gezien hebt hoe dat het beest op de grond geduwd werd, maar echt, dat was niet leuk om te zien. En die 2 ere rondjes door de bak niet gezien?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 01:18

Amable schreef:
Hij had wel degelijk een bit in, daar ben ik op gaan letten. En ik weet niet of jij gezien hebt hoe dat het beest op de grond geduwd werd, maar echt, dat was niet leuk om te zien. En die 2 ere rondjes door de bak niet gezien?

Nope.....ik heb de avond show gezien én de pony op 1cm afstand....géén bit gezien dus!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 01:29

Ik heb de middagshow gezien, maar daar had 'ie zeker weten een bit in!

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 08:41

Tsja, afgelopen dinsdag hadden metellica en ik ook maar de moeite genomen om een blik te werpen. We hebben eigenlijk meer staan kletsen dan rondgewandeld. Wel wat dingen gekocht. Maar de beurs zelf? Hmm.. ik hou mijn mond..
Een kennis van mij stond daar met een stand, en die was ook al niet echt happy.
Zucht, we hebben wel heel leuk staan praten met de standhouder uit eemnes waar we zeker nog wel heen gaan in zijn winkel te kijken.
Maar een aanrader???

Groetjes,

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 08:56

vandaag kom ik richting nieuwegein. Zal er al vroeg zijn.

Misschien nog eff stomme vraag maar kan je pinnen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 09:12

Er zijn stands waar je kunt pinnen en bij een mocht ik even pinnen omdat ik wat bij de buurman had gekocht die geen pin had OK dan!
Maar je kunt beter van te voren pinnen, want die zaak had bijna geen geld meer in de kassa Haha!

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:34

Ik wou er ook naar toe gaan. Toen we daar waren
draaide zo`n vrouw dr raampje open en die zei je kan beter
je geld in je zak houden. We hebben daar nog effe naar
binnen gekeken. Maar we zijn niet naar binnen gegaan.
We zijn toen maar naar horse plaza geweest en later nog naar
Koch. Ik heb 2 zweepjes gekocht, nieuwe leren laarzen, een cap, en een wormenkuur en elastiekjes.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:16

de site ligt eruit..
heeft iemand toevallig de kortingsbonnen nog op de pc staan???

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:32

nee geen kortingsbonnen sorry...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:37

*grin* Bandwith exceed volgens de foutmelding Haha! Gaat goed zo *LOL*

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:38

idd heb ik ook mayo... ik wil bonnetjes Tong uitsteken

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:38

Als jullie even geduld hebben zal ik zo de kortingsbon erop zetten Haha! Maar pc loopt eerst even te scannen.....

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:42

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:42

daar kun je hem ook vandaan halen. ik heb hem onderhand Lachen
wel bedankt pegassa!!!!!!