Morgen ben ik er weer: met hond (omdat hypofocus dat zo leuk vind).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
callippo schreef:Het was inderdaad een leuk bokt-evenement. Genoeg bokkers gemeet bij mijn standje.
Helaas zijn wij er morgen niet en is er dus ook geen Natural Horsemanship demo meer. De paarden vonden het echt vreselijk daar, niet alleen door de zware bak waarin de demo niet zo flitsend is als zou kunnen, maar ook door de onbehaaglijke stallen en de harde muziek waar de paarden vlak bij staan.
De standjes zijn leuk en afwisselend, echt voor ieder wat. En als je een praatje aanknoopt met elke bokt-standhouder ben je zo een halve (of zelfs hele?) dag bezig hoor
Dr wordt ook behoorlijk geklaagd tegen de organisator, maar die doet alsof het allemaal niet zijn schuld is...
Veulen84 schreef:Morgen ben ik er weer: met hond (omdat hypofocus dat zo leuk vind).
Amable schreef:Overigens vond ik de show met Pebbles een zware tegenvaller. Dat shetlandertje is pas 1,5 jaar oud!!! Die hoort toch nog lekker paard te zijn toch niet al in een show rond te lopen met een bit in aan de lange lijnen?! En hij hoort helemaal nog geen kunstje te hoeven doen! En als iets nog niet bevestigd is, oefen dan lekker thuis verder en laat het pas op een show zien als je er aan toe bent!! Het laten liggen was echt naar om te zien, makkelijk, zo'n kleintje onderuit trekken... Wil dat geen VRIJheidsdressuur noemen! Die schimmel was prachtig, niks dan lof! Maar had die shetlander lekker thuis gelaten! Vooral, als hij dit nu al allemaal geleerd heeft, wanneer zijn ze dan wel niet al met hem gaan trainen?! Nog in de baarmoeder? En dan dat geruk aan dat bit, gejaag met die zweep terwijl het zand super zwaar is vooral voor zulke kleine peesjes die nog helemaal niet volgroeid zijn! Echt, daar heb ik met gekromde tenen naar staan kijkenJammer dat de shows te koste van de dieren moeten gaan
Amable schreef:Hij had wel degelijk een bit in, daar ben ik op gaan letten. En ik weet niet of jij gezien hebt hoe dat het beest op de grond geduwd werd, maar echt, dat was niet leuk om te zien. En die 2 ere rondjes door de bak niet gezien?