Leuk VVV! Ik ga straks lekker naar onze nieuwe stal kijken hoe me paardje erbij staat en alvast een rondje in de binnenbak lopen Ze staat nu zoveel beter!
Niet echt goed Selka.. Ze wou de trailer niet op en er kwamen 2 handelaren binnen die wisten wel hoe ze een paard moesten laden die hadden er al meer dan 100 gedaan.. Gewoon slaan slaan slaan tot ze erin staan.. Sorry dat is niet mij manier van omgaan met een paard Maarja wel die van een handelaar he! Gelukkig hoef ik er nooit meer naar toe Hoe kun je omgaan met zulke mensen die alleen aan vlees en geld denken en niet aan het welzijn van een paard..
Ik wil gewoon een keer een trailer laat cursus nemen ze gaat continue steigeren als ze bijna de trailer in is..
Selka
Geplaatst: 16-02-16 10:53
Hoe is ze er dan op gegaan? Wel op een vriendelijke manier?
Houd maar op over laden. Heb nu al de kriebels voor de 27ste. Van de 3 zijn er 2 makkelijk te laden. Zo makkelijk dat zelfs zonder iemand er op lopen. Nummer 3 daarentegen... Die durft gewoon écht niet. En als je druk zet dan gooit hij zichzelf achterover. Twee laadcursussen verder en nog steeds hetzelfde probleem. Hij is zelfs een keer door Annemarie v.d. Toorn verhuisd omdat hij gewoon niet ging en een andere keer ben ik lopend naar de stal gegaan...
We hebben nu dus ook een vrachtwagen gehuurd en ik hoop dat hij daar wel op wil.
Rocky, the bodyguard lijkt me echt heel gaaf! Tips voor eten in Utrecht heb ik niet echt. Je hebt onder bij de grachten ook altijd wel leuke restaurantjes zitten, maar ligt er natuurlijk aan waar je van houdt.
Trailerladen is zo vervelend als ze niet willen. Ik ben ook niet echt van de harde hand. Maar wij hebben wel eens twee uur op concour gestaan dat een paard de vrachtwagen niet meer in wilde. Dan sta je ook even met je handen in het haar hoor... Selka, hopen dat het goed gaat deze keer dan.
Jolijn, fijn dat je goed geslapen hebt! Heerlijk weer om paard te rijden vandaag. Geniet ervan!
Ik blijf nog lekker een paar dagen binnen. Ben nog steeds niet helemaal fit. Zou gisteren gaan paardrijden, maar heb ik ook maar overgeslagen. Vandaag alleen even naar college en daarna ga ik lekker met m'n huisgenoten wijntjes drinken met lekkere hapjes erbij.