Bruxelles vind ik ook prima. Ik heb eigenlijk ook alleen bij de duurdere restaurantjes gegeten in Haarlem. Oh en natuurlijk Sumo maar er was iemand die geen sushi lust geloof ik?
Volgens mij nu met z'n 9en. Er stonden er dacht ik 11 voor deze dag op de datumprikker. Even die laatste twee personen benaderen en dan reserveren bij Bruxelles? Het is pas de 21e... Hopelijk lukt het dan om een dezer dagen te reserveren.
Selena
Geplaatst: 26-10-14 12:46
Misschien gaat een vriendin van mij ook mee die woont ook in de buurt van Haarlem. Die meld zich binnekort ook in dit topic.
Top Ik heb er zin in. Het is alleen bij mij wel altijd pas op het laatste moment duidelijk of ik kan komen of niet. De ene dag gaat het beter met mijn rug dan de andere.
Bagheera_206
Geplaatst: 26-10-14 12:55
Tazzey schreef:
Top Ik heb er zin in. Het is alleen bij mij wel altijd pas op het laatste moment duidelijk of ik kan komen of niet. De ene dag gaat het beter met mijn rug dan de andere.
Nou ja, er is dan altijd wel een stoel bij te schuiven toch?
Ik Heb mij die dag ook opgegeven dat ik kan. Bruxells is erg gezellig, en niet te duur. Ik weet het alleen nu nog niet zeker, ligt er aan welke dag ik moet werken die week. Dat weet ik minimaal een week van te voren, dan geef ik het hier wel door en hoop dat ik nog kan aanschuiven.