Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_roodvos_ schreef:Gaan we ergens heen, bestellen we wat of koken we zelf?
EN is een kampvuur toegestaan?
Nienke98 schreef:Okee! Is er nou iemand bij gekomen? Want dan moet ik weer gaan mailen...
En Devil wat gaat je moeder nou precies doen?
Het avondeten: Ik denk dat we gewoon naar iets op loopafstand gaan. Wel zelf geld meenemen dan
En Mayra, hoe ga jij snoep kopen van al die drie euro's als je die pas krijgt als ze er al zijn? XD Vlieg je dan snel nog even naar het dorp ofzo?
Verder moet iedereen die met de auto gaat mij even pb'en voor het adres!
Mayra haalt jullie van het station, ik blijf op auto mensjes wachten.
Donderdag om 12 uur er zijn. Vrijdag weg, tja dat moet je maar even met je ouders bekijken. Wat die allemaal willen. Ik denk na het avondeten ofzo? In elk geval niet 's ochtends vroeg!
Nienke98 schreef:Okee! Is er nou iemand bij gekomen? Want dan moet ik weer gaan mailen...
Het avondeten: Ik denk dat we gewoon naar iets op loopafstand gaan. Wel zelf geld meenemen dan
En Mayra, hoe ga jij snoep kopen van al die drie euro's als je die pas krijgt als ze er al zijn? XD Vlieg je dan snel nog even naar het dorp ofzo?
Donderdag om 12 uur er zijn. Vrijdag weg, tja dat moet je maar even met je ouders bekijken. Wat die allemaal willen. Ik denk na het avondeten ofzo? In elk geval niet 's ochtends vroeg!
Black_Devil schreef:Nienke98 schreef:Okee! Is er nou iemand bij gekomen? Want dan moet ik weer gaan mailen...
mijn moeder gaat daar haar tent opzetten, en als wij gaan picnicken dan gaat zij lezen ofzo![]()
maar ze zal niet echt overal bij zijn denk ik...