Zo, nu ik volgens mij alle foto's heb van Flash, heb ik ook een foto topic gemaakt [ITP] Knappe pony Flash bij fotomeeting Diepmeerven
Woow 19 zou ik hem ook niet geven nee.! Ik heb foto's van astrix eventjes nog wat bij gewerkt. Ik stop er eventjes mee want ik begin scheel te zien van het bewerken en dan word het minder mooi. vanavond maak ik zippo af.
Hoeveel fotografen waren er nu in de middag? Ik heb ze nu van 6 fotografen.Vind er ook echt hele gave/mooie fotos tussen zitten hoor ! Ik wacht even tot alles er is voor ik ga kiezen
XxLiEsJuHhxX schreef:Ruf is ook online. Alleen waar moet ik de foto's heen sturen die niet zichtbaar mochten.?even privéberichtje sturen om haar mailadres te vragen!Ik heb Josefien (zonder Bokt) gemaild hoe het ervoor staat met de pics
En heb Ruf online. Heb Branca al een pb gestuurd met een link voor de overige foto's.Nu alleen Zippo nog
Hee plonie, heb je de groepsfoto's nog? Eventueel andere mensen nog meer sfeerplaatsjes? (Sorry vind ik ook altijd leuk om te bekijken hihi)
Ik mis volgens mij nog steeds van 1 fotograaf de fotos? Kan dat kloppen. Waren er toch 7 in de middag of niet?