Sani schreef:Wie moeten er ook alweer van station Hengelo gehaald worden? Station Hengelo:- Dani--Als het makkelijker is kan een ander station ofzo ook hoor
Ik heb er zin in! Moet ik nog wat meenemen? Maken of wat dan ook? Heb niet echt bijgelezen hier, geen tijd voor gehad Oké Sjaan
Mocht je nog een adres willen, stuur dan even een pb'tje. Moge duidelijk zijn dat ik dat niet zo op internet zet Jullie zijn welkom vanaf de middag. Rond 2 uur ofzo, maar je komt maar aanwaaien hoor. Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit
die vierde vuilnisbak verstopt achter het hoge gras bij de drieënveertigste lantaarnpaal mogen ze toch best te horen krijgen Tien? wat flauw.
Hier ook maar een berichtje Ik wens jullie allemaal heel veel plezier op de meeting, enne, foto's maken hé! Had zelf ook mee gewild, maar wat niet kan, kan niet
solarpleure schreef:Je moet samen met PH een vliegtuig hi-jacken! Of een trein, want die vliegen ook volgens Nans.Ja, laten we gaan treinen
LynnDenise schreef:Veel plezier allemaal! Ik eis ook wat foto's en het liefste nog filmpjes Oke, ik ben ook voor de filmpjes