Oh wat een mooie plaatjes zie ik hier al voorbij gekomen ! Ik vind ook de aktiefoto van de fotografe errug leuk ! Enne pretgezicht en de doggies en mijn jonge spruit! Zóó gaaf!
Kkkaren
Geplaatst: 12-08-12 22:25
Zo, net thuis.... Nadat we de paarden terug hadden gebracht nog de vrachtwagen helemaal schoongemaakt & lekker gegeten. Ik heb al hele gave fotos voorbij zien komen & ik ben heeeeeel blij met de mooie spetterfotos van Ali!
Linsey, bedankt voor het organiseren, alle fotografen heel erg bedankt, Rianne bedankt voor het vasthouden van Ali met het opzadelen & de mevrouw met de klapstoel bedankt voor het oppassen op onze spullen de hele dag. Mijn excuses aan de fotograaf die ik bijna omver reed (op de een of andere manier wordt ie van water altijd een beetje wild).
Lieke & Richard, ik ben met Rianne naar het water gereden met het idee om daar longeerfotos in het water te maken en de laatste (portret) fotos bij het water te maken. Ik dacht ook dat de laatste ronde fotografen ook bij het water zou zijn. Maar toen iedereen aankwam begonnen de rijfotos al, vandaar.....
Ben heeeeel benieuwd naar de rest van de fotos!!!!