boooo schreef:En waar we vorige keer waren? (onderhand alweer 'n jaar geleden gok ik)
Is het al zoooooooooo lang geleden dat ik jou heb gezien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ginoya schreef:Dus dan wordt het zondag 7 oktober, dat is de eerste mogelijkheid.
Voor mij is hargen beter bereikbaar, ivm parkeren en de mogelijkheid om zowel naar bos, duin als strand te lopen voor foto's. Je mag daar ook het weekend na 1 okt. gewoon de hele dag het strand op.
Ik hoorde dat het strand bij egmond ook na 1 okt in het weekend pas na 7 uur open is voor paarden, klopt dat? Dan is dat ook niet handig...
Ginoya schreef:is het makkelijk parkeren met de trailer bij het strand van egmond?
Ginoya schreef:Op mn paard is te ver en als je een trailer niet kan parkeren......dan ben ik bang dat ik niet naar egmond kan komen...wat jammer, ik kom graag. Is er geen plek te bedenken waar jullie op rij afstand zitten en waar ook goed te parkeren is?
Hargen is inderdaad ideaal, dan kan ik natuurlijk wel!
edit, zit me net te bedenken, er is een hele mooie plek in heerhugowaard, een bosje van ik denk 100 meter breed en een kilometer lang afgesloten doormiddel van ijzeren hekjes en klaphekjes (omdat er schapen lopen) maar er loopt wel gewoon een ruiterpad doorheen. Je heb een heuvel, veel bomen, meertje, gras, daar kan je echt hele leuke foto's maken en kunnen de paarden ook los ze kunnen immers nergens heen!
Maar ik denk dat dat voor een aantal te ver weg is.
dat wordt nog puzzelen meiden! waar oh waar gaan we heen!