Vond het ook jammer dat ik jullie gemist heb, is misschien iets voor de volgende keer, een wat betere planning zodat iedereen bij iedereen aan de beurt komt,.
Wat mij betreft komt er zeker een tweede keer en dan claim ik je direct
Moest echt om 4u weg, zusje verveelde zich en was haar dochtertje aan het missen, het was volgens mij voor het eerst dat ze zo lang van haar dochtertje was gescheiden
Oh ik zit trouwens de foto's van Dewi door te bladeren en ik kwam erachter dat als je niet weet wie Dewi is je gewoon goed naar de foto's moet kijken
pressent
Geplaatst: 15-07-12 18:58
Leuk om te lezen dat het een geslaagde meeting was! Baal er nog steeds van dat ik niet mee kon doen.. Maar volgende keer zeker wel dus, ben benieuwd naar de resultaten!
Nee we doen een forum, die aangemaakt is door jessie! Site ed zal zij nog wel geven, maar daar blijft de kwaliteit beter omdat je gewoon via photobucket oid upload!
Kijk eens dit is het Forum!! Ik heb alleen nog niet alle modellen erin kunnen zetten! Want ik ga nu naar de film haha http://leidsehout.forum2go.nl/
edit: zo gelijk alle modellen erin gezet. Ik geloof dat ik ze allemaal heb ik heb er ook een categorie "behind the scene" bijgezet voor behind the scene en overige foto's na bespreken doen we dan wel in dit topic!
Alleen Simone heeft vandaag mazzel, de rest komt morgen Ben er stiekem best trots op
Verder ga ik morgenmiddag/morgenavond even kijken, heb de meeste al wel gezien en ruwe selecties gemaakt. Voor nu ga ik richting mn bedje, want een wekker om half 6 is gewoon echt te vroeg
r_oo_sj_e
Geplaatst: 15-07-12 21:11
Kom maar op
Nice! Ik ga ook zo.. Morgen weer een lange werkdag...
Pfff.. Ik betrap mezelf erop dat ik om de 5 minuten dit topic aan het checken ben
Sanco
Geplaatst: 15-07-12 21:31
Ik werk gewoon van voor naar achter, dan komen alle foto's aan de beurt
Bij mij heeft Laura geluk Overigens heb ik vandaag heel veel geexpirimenteerd met verschillende hoeken, lichtinvallen, composities etc etc. dus ik hoop dat de modellen dit grotendeels mooi vinden xD
(misschien net iets teveel blad op voorgrond bij deze...)