Oke, nu moet dit wel even afgehandeld worden. Meeting gaat door, lopers fotograferen? Lijkt mij wel goed?
Hannemarie
Geplaatst: 06-07-12 18:56
KirstenVosje schreef:
Oke, nu moet dit wel even afgehandeld worden. Meeting gaat door, lopers fotograferen? Lijkt mij wel goed?
vind ik best.
iedereen wat eten meenemen zodat we ergens kunnen 'picnicken' en miss longeerlijn voor 'losgooi' foto's?
Fellow
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-12 19:00
Oke, plan B
We gaan met de paarden die er nog zijn een (kortere) rit maken, waarbij de mensen die lopen met hun camera actiefoto's kunnen maken. Dan gaan we bij de heide een uitgebreide picknick doen en veel leuke groepsfoto's maken. Daar kunnen de paarden denk ik ook wel even afgezadeld worden en aan het halster ergens vast staan? Of kan dat niet? Misschien is het dan een beter idee om bij dat paddock ofzo te picknicken, dan hoeven we niet de hele tijd op de paarden te letten? Dan kunnen we na de picknick even shooten en foto's zonder zadel en gewoon vrij maken. Dan kunnen we misschien elkaar een beetje tips geven hoe je betere foto's krijgt enzo? Beetje met instellingen klooien misschien? Met die picknick gaan we lekker rustig aan doen, daarna zadelen we de paarden weer op en gaan verder. Misschien een idee dat dan de mensen die daarvoor het hele stuk gelopen hebben dan ook een stukje mogen rijden? Ik snap wel dat het niet leuk is als je met je paarden naar ommen komt en dan moet lopen, maar het is ook niet leuk om het hele stuk te moeten lopen.. Dan kunnen we misschien nog wel ergens een leuk boomstammetje springen of een beetje rondhupsen op de Sahara ofzo, weet ik het.
Het lijkt mij voor de picknick een leuk idee als iedereen naast het snoep ook wat te eten mee brengt om te delen. Fenne neemt bolletjes mee, Hanne wraps met zalm en sla en ik dacht er aan om appeltaart mee te nemen, ik weet alleen nog niet of dat wel zo handig is met vervoeren.
Ik hoop dat iedereen hier mee kan leven, het is niet leuk maar het gaat nou eenmaal niet anders.. Volgende keer doen we het weer anders..
Kijk, de meeting zou eerst niet door gaan omdat er maar 2 paarden waren: Tana en Joy. Toen dachten we, miss kunnen Joel en Laura dan samen naar het bos, dat Nadine, Fenne en ik dan naar Kailey gingen. Dat ging weer niet door omdat er maar 2 mensen bij Kailey mochten komen. Nu kon Marlinde ook mee meeten in Ommen, dus kon dat hierboven geregeld worden..