Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Prima
Heb jij toevallig iets van leerdoelen van de 'leerlingen'?
Zo niet, lijkt het me wel handig om een paar leerdoelen van iedereen te krijgen. Zo weten wij wat iedereen wil leren, en waar nog verbeterpunten liggen
Killyenn schreef:Dat klopt, maar op het eind kon er toch niemand meer mee. Dat icm met de afmeldingen van de modellen vond ik het makkelijker om het zo te doen. We hebben toch ruim de tijd dus dat moet goedkomen ^^
Anoli schreef:Dat heb ik ook inderdaad, maar bij mij zit het hem meer in het focussen.Scherpte is mijn grote struikelpunt. Niet als een onderwerp stil staat maar wel bij beweging...
Of de foto wordt dan veel te donker, of het onderwerp is een waas
janneke584 schreef:Wat betreft de paarden (haflinger en Fries).
- manen los of ingevlochten?
- beenbeschermers? (haflinger heeft geen sokken, fries wel)
- zwarte neusriem, zwart met wit onderlegd, of zwarte lak (heb ik er maar 1 van)
- Bling frontriem brede of smalle of zwart met wit onderlegd?
- Kleur dekje? ik heb heel veel dekjes, dus de meeste kleuren heb ik wel![]()
- dressuur of vzh zadel bij de Haflinger?
janneke584 schreef:Mij maakt het ook niet uit en het meisje dat ik mee neem ook niet. Het is voor jullie portfolio en oefening. Als iemand van jullie een voorkeur heeft, hoor ik het wel. Anders kijk ik wel wat ik pak.
@Anoli: die kleur heb ik inderdaad niet![]()
@Mayling27: beenbeschermers zijn niet nodig, alleen als jullie dat leuker vinden. Ik zal wel een paar kleuren dekjes meenemen, zodat je kan kiezen![]()
@Killyenn: hele lichte kleuren was ik zowiezo niet van plan. Vind ik ook niet mooi bij een fotoshoot en een licht shirt maakt mij heel bleek
Sirius_ schreef:Willen de 2 mensen die met mij meerijden, rond 9 uur op sloterdijk verzamelen? Ik sta aan de achterkant te wachten. Ik hoef geen reiskostenvergoeding, maar een koffie van de starbucks gaat er wel in
Killyenn schreef:Sirius_ schreef:Willen de 2 mensen die met mij meerijden, rond 9 uur op sloterdijk verzamelen? Ik sta aan de achterkant te wachten. Ik hoef geen reiskostenvergoeding, maar een koffie van de starbucks gaat er wel in
Dat is lief, voor de starbucks kan gezorgd wordenIk zal mijn telefoonnummer even pben ^^