Paardenfotomeeting Havelte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:53

sammy07 schreef:
ooo die zwart/wit foto van Nobje. Die waar de hond naast loopt van achteren geklikt......super mooi.
Echt mooie foto's van Maysie!!
Leuke foto van Linda en de groep!!
Spannend!!!!Hoe zijn onze foto's geworden.....

Bedankt :o!
Bijna klaar met die van jou :) Zijn er beetje veel geworden :')

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:20

Dylan staat online!

KLIK

Afbeelding

alicelover

Re: Paardenfotomeeting Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:24

Goh hadden we het vorige week in Havelte toch wat beter getroffen.
Afbeelding

Zo zag mijn trailer eruit na de selectie in Cornwerd vandaag. Ben dan ook helemaal verregend, heb gewoon vanaf aankomst t/m vertrek regen gehad.

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:24

Mooie foto's Maysoon. Echt prachtige resultaten met het reflectiescherm.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:26

:= Is dat allemaal gras? :=

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:29

Milan_lover schreef:
:= Is dat allemaal gras? :=

Gecombineerd met drek. Dus denk dat de meeste wel voor ogen kunnen nemen hoe slecht het terrein erbij kwam te liggen door al die neerslag. Ik heb vanmorgen nog wel kunnen starten, maar de middaggroep is afgelast.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:30

Gave foto's Maysoon!
Oei, die trailer! :=

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:31

alicelover schreef:
Goh hadden we het vorige week in Havelte toch wat beter getroffen.
[ Afbeelding ]

Zo zag mijn trailer eruit na de selectie in Cornwerd vandaag. Ben dan ook helemaal verregend, heb gewoon vanaf aankomst t/m vertrek regen gehad.

_O- _O-

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:32

alicelover schreef:

Thanks :o! Sorry dat het er zo weinig zijn maar het wou niet helemaal lukken bij mij |o

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:33

De foto's met zo'n reflectiescherm zijn toch wel heel mooi idd! Hier moet er ook maar een komen. :D

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:37

Maysie schreef:
alicelover schreef:

Thanks :o! Sorry dat het er zo weinig zijn maar het wou niet helemaal lukken bij mij |o

Wij waren dan ook geen makkelijk model. Paard wilde niet al te best mee werken en ik had totaal geen leiding met mijn krukken. Ben wel heel blij met die hoofdfoto, die heeft nu al op facebook behoorlijk wat likes. :D

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:41

Ik vond dat jullie het goed deden hoor :j maar soms dan wil het ff niet lukken met mij en mijn camera, had ik in de ochtend ook met doerak dan heb ik het plaatje in m'n hoofd maar dan krijg ik het er ff niet uit op dat moment. :o

Oeh facebook altijd leuk :)) Dan maar ff promoten

Maysoon Rashid Photography

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:42

Ja, ik vond ook dat jullie het goed deden. :j
Moet zeggen dat ik ook wel heel veel respect heb voor jou. Dat je zulke dingen doet met je paard en dat je nog rijd. Kan me ook voorstellen dat je na zo'n ongeluk zoiets hebt van 'ik kap ermee'! :)

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:41

Saskiaa_ schreef:
Moet zeggen dat ik ook wel heel veel respect heb voor jou. Dat je zulke dingen doet met je paard en dat je nog rijd. Kan me ook voorstellen dat je na zo'n ongeluk zoiets hebt van 'ik kap ermee'! :)

Dat is maar heel kort in me opgekomen. En dat was toen ik me stierlijk verveelde toen ik in het zkh lag voor de reconstructie van de kruisbanden. Dat was echt een week die ik nog verafschuw. :o

En ik moet eerlijk bekennen dat ik met mijn rolstoeltje ook weinig op stal ben geweest. :o
Was zo afhankelijk van een ander. Want er zelf heen rollen ( 500m) ging niet, zat bij de buren al vast in een gleuf tussen de stoeptegels. Daarbij waren mijn ouders veel te voorzichtig, de box deur mocht niet eens open. Dus als het hoofd er niet uitkwam zag ik nog niets.... En ik kon het heel slecht hebben dat andere mijn paarden reden en longeerde omdat ik het zelf niet kon. Ik waardeer hun hulp in die tijd nog, echt top meiden. Maar toen was ik stikjaloers natuurlijk. -O-

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:45

Ik hoop stiekem dat er 17 juli geen wilde plannen uitrollen. Het zou zo vreselijk fijn zijn als Nijmegen mij zonder operaties kan helpen. Maar zoals ik wel vaker zeg: Waar een wil is, is een weg. Dus ze krijgen mij voor 14 oktober niet onder het mes, ik ga hoe dan ook eerst twee weken lesgeven in Ethiopië desnoods met twee krukken. Tenzij ze me revalidatie garanderen, zodat ik zowel naar Ethiopië kan en mijn situatie met de knie kan verbeteren.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:48

Torento staat online!

KLIK

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn er wel wat veel geworden :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:00

Ow meiden gave foto's weer en wat hebben we het vorige week getroffen met het weer!!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:04

saskiaojan schreef:
Ow meiden gave foto's weer en wat hebben we het vorige week getroffen met het weer!!

Ja echt super he ! Wat een weer is het nu zeg -O- Toen konden we nog in een shirt lopen

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:39

Fotografen even een vraagje aan jullie. Mijn ouders hebben natuurlijk de laatste tijd mooie foto's voorbij zien komen van Chayton en Junita, mijn ouders en ik wonen niet echt dicht bij elkaar maar schijnbaar wordt er toch regelmatig over de paardjes gesproken, hun vraag aan jullie is of ze foto's uit mogen kiezen om van jullie te kopen? Ze willen een fotoalbumpje af laten drukken met foto's van de paardjes voor als het ter sprake komt Grote kans dat ze foto's van diversen fotografen uit kiezen, ik weet niet of het mogelijk is maar mij lijkt het het handigst dat ze digitale bestanden kopen en deze dan zelf in een albumpje laten drukken ofzo ? Ik stuur dan zelf ook nog foto's toe van shoots die in het verleden aan huis zijn gemaakt zodat ze de kudde compleet hebben. Mijn ouders zullen mogelijk met uitkiezen van de foto's naar andere dingen kijken dan ons, vooral foto's waar ik ook op sta spreekt ze erg aan >;) , gelukkig kom ik die niet vaak tegen maar mochten jullie deze toch hebben....Van Maysoon heb ik de link van Junita haar album via PB gekregen, mochten er nog meer fotografen zijn die een centje bij willen verdienen.........het hoeft uiteraard niet 123 klaar te zijn maar wilde het toch vragen voor degene die daar gebruik van willen maken.

sammy07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:58

OMG ben er stil van........ <3 *\o/* _/-\o_

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:00

alicelover schreef:
Saskiaa_ schreef:

Dat is maar heel kort in me opgekomen. En dat was toen ik me stierlijk verveelde toen ik in het zkh lag voor de reconstructie van de kruisbanden. Dat was echt een week die ik nog verafschuw. :o

En ik moet eerlijk bekennen dat ik met mijn rolstoeltje ook weinig op stal ben geweest. :o
Was zo afhankelijk van een ander. Want er zelf heen rollen ( 500m) ging niet, zat bij de buren al vast in een gleuf tussen de stoeptegels. Daarbij waren mijn ouders veel te voorzichtig, de box deur mocht niet eens open. Dus als het hoofd er niet uitkwam zag ik nog niets.... En ik kon het heel slecht hebben dat andere mijn paarden reden en longeerde omdat ik het zelf niet kon. Ik waardeer hun hulp in die tijd nog, echt top meiden. Maar toen was ik stikjaloers natuurlijk. -O-

Kan ik me goed voorstellen hoor. :j Het is ook niet niks natuurlijk. Kan me voorstellen ook dat je ouders zo voorzichtig waren, maar dat is natuurlijk niet leuk.

Wauw, die laatste foto vind ik zó ontzéttend gaaf Maysoon! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dat wist ik eigenlijk al toen je hem maakte, maar het resultaat is ook echt WAUW!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:04

sammy07 schreef:
OMG ben er stil van........ <3 *\o/* _/-\o_

Kijk daar doe ik het voor :D

Bedankt Saskia :o!

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:07

Ik denk dat wij geen last hebben van de grote hoeveelheid. Wat een prachtige foto's van Trip Maysoon!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:52

Ik heb nog een paar foto's bij Tetske toegevoegd!

Afbeelding

Had iedereen trouwens de groepsfoto gezien? Hij was jammer genoeg niet helemaal scherp -O- Volgende keer maar op statiefje :)

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:13

Lieve foto Maysoon.