Silence schreef:Paardjes zijn altijd de perfecte afleiding bij problemen.
Ik verwacht morgen eigenlijk ook geen moeilijkheden.
Heb er wel super zin in

Heel veel plezier Sandra
Geniet ervan
fjordido schreef:Leuke foto's lianne. Geweldig.. viespeuk haha
Jammer van die vriendschap, waarom werkt het niet om gewoon vrienden te blijven?
Leuk Saskia, doen we. Leuk, lekker mennen. Waar in Leiderdorp sta je gestald?
Uhm, we zijn 7 jaar vrienden geweest en toen een relatie begonnen en die relatie was heel intens, we waren echt dol op elkaar.
Maar hij had zo zijn problemen waardoor hij het soms moeilijk vond om bij me te zijn (nu weet ik ook eindelijk waarom en denk ik, stom, had dat eerder gezegd dan had dit niet gehoeven) en ik had in die tijd heel veel bevestiging nodig wat ik niet kreeg.
Dus toen heb ik het uitgemaakt omdat ik mezelf had wijsgemaakt dat hij veel beter verdiende, en dat er toch geen toekomst in zat.
Vrij kort erna kwam ik mijn huidige vriend tegen, totaal niet gepland en ik heb dat ook heel lang afgehouden, maar ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan en na een aantal maanden begonnen we wat.
Dit schoot bij mijn ex verkeerd en die heeft abrupt alle contact verbroken en was kwaad.
2 jaar niks, af en toe mail contact en nu is het dus in 2 gesprekken totaal afgesloten.. maar moet eerlijk zeggen dat alle gevoelens er nog zitten.. wat echt kloten is.. en ook heel oneerlijk.. lang verhaal lang
haha
Dus, net ff weer 16 stallen uitgemest, nu ff naar mn opa en vanavond nog ff rijden