Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Om welke locatie gaat het bij die Friezenmeeting precies? Misschien weet Sjolvir hoe het daar met parkeren gaat?
...
Jenny_S schreef:Locatie: Loonse en Drunense duinen
Datum: 15 juliFotografen schreef:Eerste 15 die allen kunnen op 15 juli
- Niobe
- Mossel
- Laraax
- Bagheera_206
- xliisaa
- sanne_shelly
- NinaCharlie
- Cchanny
- Laurahh
- Samy
- IlonavB
- Obelix
- FemkeRoosje (Onbekend of 15 juli kan)
- Madieke
- dvfotografie
Reserve (* Kunnen 15 juli)- Nicole
- Kkkaren *
- PKfoto *
- nicollol
Modellen schreef:
- Femke_Tweety
- SteefViana (Onbekend of 15 juli kan)
- lovezico
- robijntjah
- Sjolvir
- golddigger08
- lovecortana
- Kady1
- gitje65 (Onbekend of 15 juli kan)
- jenny_s
- Plaats over
Reserve
Bagheera_206 schreef:Ik wil ook nog steeds wel helpen hoor.
Ik denk eigenlijk dat het eerste waar we tegen aanlopen is de lokatie/dag/tijdstip. Half juli kan erg warm zijn en zoals Sjolvir aangaf kan het er erg druk zijn op een mooie dag. Ik heb dat zelf ook ervaren tijdens de hondenmeeting. De vraag is of de modellen of eigenlijk de chauffeurs het wel zien zitten om met de trailer naar een parkeerplek met te veel auto's te gaan op zo een waarschijnlijk drukke dag. Ik als fotograaf met mijn baby-Volvo kan mijn auto nog ergens fatsoenlijk kwijt langs de berm of zelfs op de parkeerplaats, omdat ik er toch al vanaf het begin moet zijn. Als ik daar met een Volvo XC90 met een trailer heen moet cruisen weet ik niet of ik daar graag heen zou willen met al die drukte. Los van het feit dat ik geen XC90 en trailer heb, geen E achter B en al moeite heb met inparkeren van mijn baby-Volvo.Als het half juli wel flink warm is zouden de modellen het snel warm kunnen krijgen en ben bang dat dat ook niet de allermooiste foto's op zal gaan leveren. Je hebt dan hard licht met harde schaduwen.
21 April is er een Friezenmeeting volgens mij op een iets andere lokatie in L&DD. Misschien verstandig om die ervaring even af te wachten hoe het daar gaat met de trailers? Als dat allemaal OK is moeten we de knoop doorhakken of we het echt hoogzomer plaats willen laten vinden of dat het misschien toch verstandiger is om deze meeting over de zomer heen te trekken. Hoe vervelend dat ook zou zijn. Ik zie een barokke meeting in L&DD echt zitten, maar het moet voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor de fotografen en de modellen, maar ook voor de chauffeurs en de eigenaren.
golddigger08 schreef:Ik weet niet of het nou zo handig is om de datum te verplaatsen.. Ik heb ook Al vrij genomen hiervoor.. Misschien dat we moeten kijken voor andere locatie.. Wel in een bos maar met betere parkeer gelegenheid!!en dat het niet zo super druk is met lekker weer...
obelix schreef:Is er geen manege in de buurt waar we kunnen parkeren ?
sanne_shelly schreef:Ik was afgelopen weekend mee op wedstrijd en dat was bij manege de Duikse hoef, vlakbij de Efteling én de Drunense heide. Daar hadden ze een weiland ter beschikking gesteld voor de trailers. Nou weet ik niet OF het mogelijk is, maar we zouden natuurlijk kunnen vragen of er een mogelijkheid is om zoiets te regelen?Misschien tegen een kleine vergoeding, maar dan zou iedereen bijvoorbeeld 3 euro kunnen betalen en heb je toch al wat geld bij elkaar?
http://www.manegeduiksehoef.nl/
Idee?