edit; ja dus, zie het berichtje ervoor net
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jameyskatje schreef:balen loonew! wel veen pech allemaal zeg. Euhm.. even alles op een rijtje hoor:
met Snne_ komt er dus een welshje mee met de ruiter Esmee.
Via laurah komt sjaukje en zohra mee
De zwarte is nog niet zeker?
xmichxrocky: wanneer weet je of dat paard mee kan?
loonew valt af.
Ik wil nu het schema gaan maken, want ik moet nog weg. Kunnen we dan nu afronden en alles definitief houden![]()
In ieder geval toppie dat iedereen mee denkt! Alleen voor het overzicht moeten we nu denk ik een knoop doorhakken en gaan roeien met de riemen die we hebben.
jameyskatje schreef:balen loonew! wel veen pech allemaal zeg. Euhm.. even alles op een rijtje hoor:
met Snne_ komt er dus een welshje mee met de ruiter Esmee.
Via laurah komt sjaukje en zohra mee
De zwarte is nog niet zeker?
xmichxrocky: wanneer weet je of dat paard mee kan?
loonew valt af.
Ik wil nu het schema gaan maken, want ik moet nog weg. Kunnen we dan nu afronden en alles definitief houden![]()
In ieder geval toppie dat iedereen mee denkt! Alleen voor het overzicht moeten we nu denk ik een knoop doorhakken en gaan roeien met de riemen die we hebben.
Lauwttje schreef:Het gaat niet lukken, ben iets te enthousiast geweest met plaatsen!
Dus miss dat een vos tussen schimmels leuk is?
jameyskatje schreef:Dus Los Zimtos gaat mee?? hoe heet de eigenaresse? Dan zet ik haar in het schema en dan plaats ik deze snel.
Dan ga ik daarna even snel mijn jurk ophalen. de kleding voor morgen klaar liggen.
AAh wat erg. ik wilde vandaag nog naar de supermarkt voor pakjes drinken en wat lekkers. ik ben het helemaal vergeten!! ik was ook pas om half 10 klaar op stal. Pony gewassen etc. BalenMisschien kan ik nog iets bij mijn schoonmoeder weg bietsen, want ik heb echt niets meer in huis voor morgen