Nou dat was wat mijn vader tegen me zei . De foto's zijn heel grauw, en het lijkt alsof er een waas overheen hangt, behoorlijk jammer dus . Dus dat wordt nabewerken, want ik heb er 1/2 even gedaan en dat werd al een stuk beter .
Vooral bij de foto's met regen hangt er bij mij een waas overheen... Maar de foto's zonder regen zijn van iedereen wel goed geloof ik. Ik moet ook het een en ander nabewerken, want anders lijkt het ook nergens op. Dat is wel een nadeel van in RAW fotograferen.
Ik hoop dat het lukt om je foto's te selecteren en online te zetten. Ik moet nog 1 model doen dan heb ik iig van iedereen minstens 3 foto's online staan. Dan kan ik met een gerust hart op Pinksterkamp gaan morgen.
die regen is best storend op je foto's :p anders beetje fotoshoppen om de spikkels weg te krijgen
Bagheera_206
Geplaatst: 23-05-12 16:18
Dat is dan heel jammer, want ik heb op dit moment (nog) geen Photoshop, maar alleen Lightroom en per foto kost dat heel veel tijd om alle regendruppels eruit te fotoshoppen. Dus helaas gaat dat hem niet worden. Tenzij het om een nabestelling gaat en de ROI hoog genoeg is.
ik heb het ook nooit gedaan hoor richard!! maar me foto`s komen wel overeen. let er dus wel op maar inderdaad je moet wel soms even foto vergelijken met jebeeldscherm.
Hoi allemaal, Wat zitten er supercoole foto's tussen! Die van Muisje los zijn ook echt heel gaaf geworden. Van wie mag ik een foto gebruiken om in mijn profiel van hyves en facebook te zetten?