Nou het zit hier best dicht en er is nog geen zon te bekennen...
smurfje
Geplaatst: 25-03-12 09:03
her ook ontwaakt, boef nog in coma. die start altijd in 3 delen op.
tot strakkies!!!
*uhm, durf het niet te zeggen, hier ook. maar goed dat doet het de hele week al. dus houd moed*
dvfotografie
Geplaatst: 25-03-12 09:04
Zo wakker en navigatie kwijt maar heb het ook op mijn telefoon hopelijk werkt in helemaal naar behoren dus als ik wat later ben maar denk het niet.....tot zo...heb er zin in.
Kasmir
Geplaatst: 25-03-12 09:05
Goedemorgen! Ziet er idd nog niet helemaal lekker warm uit, trek eerst een hempje aan en dan nog even een shirt 3-kwart mouw eroverheen. Het is natuurlijk nog maar 9uur dus het kan nog opentrekken, de temperatuur daalt sowieso telkens goed 's nachts. Daarbij is er geen felle zon nodig voor goede foto's, het is droog en ik zie plekjes blauw dus ben allang blij xD. Over een half uurtje stappen wij op de motor dus tot straks!
ohhh het is opzich best makkelijk te vinden me vriend werkt er vlak achter dus ff korte route overleg gehad en valt best mee hopelijk weet ik dat straks ook nog
Astor
Geplaatst: 25-03-12 09:33
Half 11 beginnen we toch? Of was het dan verzamelen?
lekker klaar met werken.. wij gaan ons vast voor bereiden! de 2 grootste die zijn alvast begonnen met het huis verbouwen.. pfffff energie bom!! tot straks!!
hallo lieve mensen! ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie tijd en natuurlijk geduld met onze banjers! weer zat heerlijk mee, hondjes lekker moe! dank jullie wel, en ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Ja het was heel erg leuk. Ook ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!!!
Kasmir
Geplaatst: 25-03-12 16:53
Ik ben ook weer van de motor af Ga nu gauw m'n paard rijden en daarna aan de slag met de foto's. Vond het een super gezellige dag! En wat een weer hadden we hè