nou richard ik denk dat dit wel eeen stukje eerder mag want de wedstrijden worden altijd een tijdje voor afgepland maar opzich kunnen we wel stemmen. maar inderdaad het is erg dood gevallen wacht ook op de mail
Ik heb al mijn lijstje klaar met wie ik zou willen, ben ook wel benieuwd wat anderen zouden willen
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 04-01-12 17:36
Van mij mag de mail ook wel komen . Denk dat het voor de modellen ook wel fijn is als ze weten waar ze aan toe zijn. De inschrijvingen zijn nu toch al gesloten.
Pinkie, heb vorige week een fotoshoot vakantie gehad in friesland. Dus moet daar nu van nabewerken. Waarom zou ik nu alles ineens moeten gaan regelen als het pas in april is? Dan is volgende week toch tijd zat?
Jij kunt niet bepalen of ik iets fout of goed doe,
Dan zouden de fotografen even de moeite moeten nemen mij hun Email te PBen, Betaalde shoots gaan voor een meeting van 3 maanden verder. (:
pinkie87
Geplaatst: 04-01-12 18:04
Jah inderdaad het gaat niet om een week! het gaat er om dat het nieuwe jaar begonnen is en dat de mensen ok hun wedstrijden willen in plannen en hun werk
Heb je de mijne ontvangen? Ik had m eerst gemailt, en toen stond er ineens in een post hier van niet, en toen had ik m weer gestuurd maar niks op terug gehad.?
Fading, je krijgt het wel druk zo hé... Maar die van mij heb je wel? Succes met het afmaken van je foto's. Zit er nog wat leuks tussen? Post je hier wat als je ermee klaar bent? Wel benieuwd altijd naar andermans foto's
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 04-01-12 18:13
Van welke fotograven mis je nu nog het e-mailadres?
Cchanny
Geplaatst: 04-01-12 18:13
Van een aantal fotografen heeft Femke nog geen email gehad. Deze fotografen zijn:
Laraax - lara (onder voor behoud van meerijden met richard) Attitude ( ovb van datum )