Goeienavond!! wat is het adres voor de tom tom? ... canada 2 kent mijn tom tom niet....en zo oud issie nog niet
Paard staat met gewassen voetjes in een hoog opgestrooide box met staart in vlechten. Dan heeft ie morgen mooie krulletjes. Mijn echte naam is trouwens Rianne. Mooi handig lijstje!
Ik ben hier morgenochtend niet meer want ga 8uur al van huis, dus tot morgen allemaal
Veeel beterschap! Hier is het ook kantje boord, mijn longen heb ik er net niet uitgehoest. Zo maar extra hoestdrank nemen en een doosje strepsils. Lig nu nog in bed, de wekker gaat over 3 minuten maar mijn bed ligt zo lekker warm.
roxiie
Geplaatst: 20-11-11 08:28
Devi_angel, k heb jou nog sms en whatsapp gestuurd, hoop dat m'n uitleg wat duidelijk is over hoe je er moet komen. Mááán, ik baal echt.
Roomz
Geplaatst: 20-11-11 08:35
Ook ik moet mij jammer genoeg afmelden Mijn ouders vinden het niet helemaal vertrouwd met dit weer. Vind het echt heel erg jammer, had er nou net zoveel zin in om weer foto's te gaan maken
Meiden, heel veel plezier vandaag. En ik ben benieuwd wat voor foto's er gemaakt worden
Hier valt het mee, maar goed ik woon dan ook in de stad.
Monica_86
Geplaatst: 20-11-11 09:01
Hier 'lijkt' het behoorlijk dicht te zitten, maar hadden ze ook voorspelt dat t in het noord oosten het t ergst zou zijn Dus hopelijk zodra ik op de snelweg ben moet t beter worden, blijf positief denken! :p