Ik hoop dat de wegen een beetje begaanbaar zijn morgen..
woollieh
Geplaatst: 03-02-12 20:22
Onze kat! Ook maar vast in de sneeuw geoefend! Alleen wel grote twijfel of ik morgen wel daadwerkelijk ga, omdat ik ook nog een andere echte shoot heb.. En die tijd staat nog niet helemaal vast.
@vroli ja idd, ze keek echt van, ja maar moet dat dan baas? ik ben toch schoon.., blijft alleen altijd zo weinig hond over als k der eenmaal heb gewassen
Misschien dat ik toch niet ga morgen.. Want ondanks de kortgeknipte pootjes + dikke laag vaseline erop kon mijn hondje niet lopen van de ijsballen bij haar kussentjes Ze ging steeds liggen in de koude sneeuw om op haar poten te kauwen en likken.. Dus tenzij ik hier vanavond nog een oplossing voor vind ga ik niet mee morgen helaas.
Twilight
Geplaatst: 03-02-12 20:58
dat geloof ik graag hahahaha, daar blijft idd heel weinig van over
en jammer Aranel maar begrijpelijk
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 21:06
Ik ga wel hoor.. hier geen last van klonten tussen de poten. En anders insmeren met vaseline..
Zijn er hier mensen met vaseline morgen? Mijn hond heeft er eigenlijk nooit echt last van, maar voor de zekerheid omdat we nu langer gaan, vind ik insmeren wel een optie... Nu heb ik twee potjes, maar beide staan bij mijn paard en met de kou nu, wacht ik liever tot morgen met de weg op gaan, dan is er hopelijk goed gestrooid
Ehh, ik heb geen idee of ik nog wat over heb van mijn tattoo toen.. moet straks ook even goed zoeken. Kan je geen sokjes aan doen Aranel? Ik kan wel sokken van mn dochter meenemen, dat deed ik bij Mylo ook wel eens.
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 21:14
Nou ze heeft zelfs speciale hondenschoentjes maar op de één of andere manier krijg ik die niet om haar poten gefabriceerd Zal zo nog een een poging wagen!
ik neem voor de zekerheid kyra haar snowboots ook mee hoor en dan voor de fotos doe ik ze wel ff af denk ik..
jammer aranel dat je misschien niet mee gaat.. nicole heeft laten weten dat ze het nog ff aankijkt of ze meegaat (haar paard word morgen opgehaald) en als ze komt, komt ze niet als fotograaf want haar camera is opgestuurd om hem te laten maken maar ze heeft wel een american stafford pup in de aanbieding voor model