Ik ga nog even kijken of ik een mooie mamma mia op m'n dekje kan maken met transfer papier van de hema . Was al een kwartier bezig om de tekst te spiegelen, dus dat wordt nog wat. Dan morgen ochtend paardje wassen en knotten, eten, poetsen opzadelen en dan kom ik die kant op
jammer dat ik moet werken!! ik had ook graag een kür in elkaar willen draaien. gewoon voor de fun. stuur me aub een pb als jullie het weer organiseren!!
succes morgen iedereen!! ik wil wel wat foto's tegemoet zien hoor!!
ik breek heel even in heeft er toevallig vandaag nog iemand tijd voor een fotoshoot bij mijn haflinger in leiden laat me even weten ga zo naar stal...maar ze moet nog wel ff gewassen worden hoor heeel graag iest van iemand laat wel ff de kosten weten `t mogen alleen stand en ren foto`s zijn geen rijfoto`s
Super dat het een geslaagde dag was Elise. Ga je filmpje zo bekijken, ga me nu storten op de foto's van de foto-meeting van vandaag op de Rucphense Heide. Lekker rood geworden als een kreeft door het zonnetje en lichtelijk hoofdpijn ervan gekregen, maar we hebben genoten ...
Ja ging helemaal super gister Kleine smurf heeft zich echt voorbeeldig gedragen! Helaas ben ik niet gefilmd, maar er zijn wel een aantal foto's gemaakt. Ik wacht ze af