haha ik niet. Nee Sanne ik ga geen zalm dingen staan maken, ik eet dat dus idd niet. Dan neem ik lekker Fries suikerbrood mee haha, of oranjekoek.
Sorry ik heb mijn handen vol met de cupcakes; dat wordt vrijdag-bakavond... Het is alleen jammer dat ze niet vers uit de over komen en nog warm zijn... Dat is zoooo lekker ! Koude frosting, warme cakejes...
Nee want ik maak al sandwiches met tonijn En ik heb op dit moment geen geld voor zalm, aangezien dat best wel duur is..
Jorinda__ schreef:Nee want ik maak al sandwiches met tonijn En ik heb op dit moment geen geld voor zalm, aangezien dat best wel duur is..We vinden wel een slachtoffer; gewoon blijven stalken is de enige optie !
Jorinda__ schreef:Nee want ik maak al sandwiches met tonijn En ik heb op dit moment geen geld voor zalm, aangezien dat best wel duur is..die wil ik ook!!!!
Fjordpower schreef:Sanne-Angs, I don't think so Sanne is vegetariër, dan ga ik ervan uit dat ze geen zalm klaar gaat staan maken ohja
San_ner schreef:haha ik niet. Nee Sanne ik ga geen zalm dingen staan maken, ik eet dat dus idd niet. Dan neem ik lekker Fries suikerbrood mee haha, of oranjekoek. Ooooooooooooooohh neem oranjekoek mee Dat is dus echt het lekkerste wat er is
Baaah vis.Jongens, I'm in! Alleen ehm.. zitten wij deze week zonder keuken dus is het erg als ik iets kant-en-klaars meeneem?
Niwla schreef:Baaah vis.Jongens, I'm in! Alleen ehm.. zitten wij deze week zonder keuken dus is het erg als ik iets kant-en-klaars meeneem? Tofffff Debje. Ik ga vanavond ffkes mn ouders informeren. Moet alleen nog ff kes kijken hoe ik dan thuis kom, mn ouders hebben 's avonds verjaardag.
Word je naar De Klomp gebracht?Anders vraag ik of David mij ook brengt en dat hij jou 's avonds even thuis afgooit?