Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fading schreef:haha jinte, wij waren op 10 april allemaal behoorlijk verbrand haha!
heb er zeker zin in.
moet ook al om 7:45 weg ongeveer!
Suus__ schreef:Denk dat ik wel aan kom kakken met een kater haha!
Machonito schreef:hoe gaan jullie het doen qua aanpak.
omdat ik met 2 aan komt.
eigelijk wil ik dan als eerste met macho gaan dan kan ie daarna uitrusten en dan met Baron en daarna weer met macho zo om en om ofzo.
en hahaha Mijn verzorgster wil met macho gaan zwemmen hahahaha
frangelica schreef:pff heb ik eigdelijk door ...of durf ik eindelijk te zwemmen met me paard mag het niet meer na 1 mei
denk als weer beetje mee zit zaterdag dat ik nog ff snel een duik neem met me mopke...dan istie zeker op en top schoon morgen gaan we ook ff kijken en dan eigelijk met badpak want met spijkerbroek geen strak plan......(ja was de laaste keer met zadel en spijkerbroek en schoenen was niet grappig tamara) lol......ik kijk er echt zo naar uit he, naar de foto shoot......het weer ziet er ook goed uit wat willen we nog meer !
![]()
Jinte schreef:Machonito schreef:hoe gaan jullie het doen qua aanpak.
omdat ik met 2 aan komt.
eigelijk wil ik dan als eerste met macho gaan dan kan ie daarna uitrusten en dan met Baron en daarna weer met macho zo om en om ofzo.
en hahaha Mijn verzorgster wil met macho gaan zwemmen hahahaha
We gaan met alle paarden gezamelijk van de parkeerplaats naar de duinen. Daar zetten we 1 of 2 stukken af met prikpaaltjes en lint. We hebben geen vast schema dus fotografen mogen zelf bepalen welk paard ze wanneer willen. We doen eerst alleen portretfoto's (en vrijheidsdressuur indien 't paard dat kan) en zodra alle fotografen alle paarden hebben gehad gaan we naar 't vennetje voor foto's bij 't water en eventueel ook nog rijfoto's.