Jaaa, snel weer dan kan ik ook meeee ! ik kan de eerste 2 zaterdagen in Juni niet...dan zit ik heeerlijk in Italië! Maarja als de 18e westernweekend is, dan heb ik alleen geluk als we het de 25e doen... haha dat is voor mij dan de enige zondag die overblijft in juni !
haha lucy als ji jniet slaagd, dat kan haast niet xD whahahaha
Juni vind ik ook prima, en idd liefst op n zondag, ander minimaal 3 weken van tevoren dat t vaststaat zodat ik vrij kan vragen (voor zaterdag) door de week kan ik niet.
Mm, er komt niet echt een voorstel, dus bij deze! In juni blijft er maar één zondag over, dus ik heb er twee in Juli bij gezet! Ik zal ook de zaterdag erbij zetten, maar volgens mij zijn de voorkeuren wel op zondag. Nu weet ik niet hoe het zit met ponykampen? Wanneer is de eerste week?
_Steph_
Geplaatst: 02-05-11 12:52
Zaterdag 25 Juni Zondag 26 Juni Zaterdag 2 Juli Zondag 3 Juli Zaterdag 9 Juli Zondag 10 Juli
De eerste week van juli beginnen de ponykampen. Dan wordt eigenlijk van de begeleiding verwacht dat ze niet leuk komen rijden ivm de drukte enzo. Betalende klanten is dat natuurlijk anders