Jennifeu in Malibu in Drachten Beetje old school maar blijft leuk
Sentido
Geplaatst: 02-02-11 20:51
Eh, dat was op een camping in Drenthe ergens. Die had een eigen restaurant en daar werkte ik. Op zich vond ik het werk zelf nog wel leuk hoor, ik vind met klanten om gaan geweldig. Maar de manier waarop er met de werknemers werd omgegaan was echt schandalig. Ik was toen 17, maar ik werkte makkelijk weken van 50 a 60 uur. Voor een mager loontje.
Ja, was ik ook niet zo blij mee Maar ach, ik ben er wel harder door geworden. Durfde toen echt niks tegen mijn 'baas' te zeggen, maar dat had ik natuurlijk wel moeten doen.
Edit: Ja, klopt Jacq, heb het ook maar een maandje volgehouden. Toen zei ik toedeloee
Ik doe nu 24 uur per week, maar dat vind ik nog best wel zwaar. Dat komt ook omdat het in Groningen is en ik met het openbaar vervoer daar heen moet. En daarnaast heb ik nog school ernaast, wat het helemaal zwaar maakt want daar komt nog wel stress uit. Maar bijna klaar!
Nou het ballet was euh.. eh.. bijzonder? Twas echt heel vreemd, we moesten heel lang wachten voordat we de zaal in mochten, en toen we eindelijk mochten moesten we met een klein trappetje omhoog. Stonden we ineens op het toneel. Daar stond een kring met allemaal stoeltjes en daar moesten we zitten. En ze dansten dus gewoon binnen die kring. Was heel interactief. Ik dacht eerst echt alleen maar van: Wat is diit?? Maar na de voorstelling zijn we nog even naar de nabespreking geweest met de regisseuse en danseressen en toen begrepen we er al een stuk meer van. (Klassiek ballet wat naar het nu wordt gehaald) uiteindelijk dus wel een leuke avond gehad
Alleen jammer van die meneer die struikelde en zijn glas rode wijn over mijn witte blousje gooide..
Nee het is echt heeeeerlijk weer. Ik heb net in mn trui buitengelopen! Paardjes staan ook heerlijk met een hapje hooi van het zonnetje te genieten buiten
Debbie
Geplaatst: 03-02-11 11:42
Ti's echt heerlijk weer ja Kheb alle stallen al schoon en de ruinen lopen al een uur lang kei en kei hard door de bak te vliegen.. Lente in de bol denk ik
Zo even met moeders bij een nieuw auto'tje kijken! Ben benieuwd
Als het weer zo blijft, gaan die van mij om 1 uur plassen en krijgen ze weer een grote schop naar buiten Wat een mazzel hebben ze weer dat ik thuis ben! (Anders zouden ze om 4 uur eventjes naar buiten gaan, mn vader is vandaan naar zn werk, en mn moeder ook, normaal werkt mn vader n paar dagen thuis, maar deze week even niet)
Jolien: Heb jij ze ook aan huis? En wat bedoel je met om 1 uur plassen ??
Jolienn
Geplaatst: 03-02-11 12:08
Haha ik zit ook nog steeds in mn trainingsbroek (Kom bij de paarden vandaan) om 1 uur moet ik er weer naar toe, en dan moet ik me toch echt omkleden, want ik moet om 15.30 bij de tandarts zijn....
Edit: Haha. Ze plassen bij ons niet in de paddock en op het pleintje, dus dan doen we ze tussen de middag altijd even naar binnen om ze te laten plassen en als t mooi weer is krijgen ze weer n schop naar buiten
Nouja, ze staan niet helemaal aan huis, maar 200 meter verderop. Maar in principe wel gewoon ja
Laatst bijgewerkt door Jolienn op 03-02-11 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt